Inschrijvingen 2023 geopend!

Feest

Jullie geduld werd dit jaar flink op de proef gesteld. Maar eindelijk zijn de onderhandelingen met alle locaties afgerond en staan alle locaties, prijzen en ook de inschrijfformulieren online!
Zowel gezinnen, jongeren als vrijwilligers kunnen zich vanaf vandaag aanmelden voor het komende Wigwam-jaar.

Het aanbod is, zoals we reeds lieten weten, weer uitgebreid. Zowel qua data, locaties als accommodaties kan iedereen weer kiezen uit een zeer ruim aanbod.
Alhoewel we komend jaar helaas geen vakanties aanbieden in Diessen, zijn er we twee nieuwe locaties aan ons aanbod toegevoegd: Koe in de Kost in Heeten en oude bekende Camping de la Brenne te Puylagorge in Frankrijk. Kijk voor meer informatie op onze website. Ook nieuw komend jaar is de specifieke gezinsweek voor niet-leerplichtige tieners.

Zoals elk jaar zijn ook de prijzen aangepast. Naast het zorgtarief zijn ook enkele andere kosten veranderd. Vergeet dus zeker niet voor het boeken te kijken op prijzen gezinsvakanties en prijzen jongerenvakanties.
Direct inschrijven voor een vakantie kan via: Aanmelden gezinsvakantie of  Aanmelden vrijwilligers. Deelnemers voor een Jongerenweek kunnen zich inschrijven via Aanmelden Jongerenweek.

En tot slot willen we jullie er aan herinneren dat Wigwam al 25 jaar bestaat! Niet vreemd dus dat het wigwam-thema voor komend jaar FEEST is! Wij verheugen er ons al enorm op. Jullie ook?