Beeldjes kunstenaar Paul de Win

Beeldend kunstenaar Paul de Win heeft een aantal prachtige beeldjes speciaal voor Stichting Wigwam gemaakt. Alle beeldjes zijn verschillend, en dus uniek. De grote beelden zijn ca. 30 - 40 cm hoog, en de kleine beeldjes ca. 20 cm hoog. Elk beeld stelt een wigwam voor met een indianenkind dat veilig in de wigwam zit, maar nieuwsgierig naar de wereld buiten de wigwam kijkt.

large_4796_0
large_4796_1
large_4796_2
large_4796_3
large_4796_4

Steun Stichting Wigwam

Wie wil er nu niet zo'n prachtig beeld in huis hebben? De beelden zijn voor ons gemaakt, en dus alleen via Stichting Wigwam te bemachtigen.
De grote beelden zijn circa 40 cm en kosten € 95,-. Het kleinere formaat van circa 20 cm kost € 45,-.
U kunt een beeld bemachtigen door het bedrag over te maken op onze rekening: NL97INGB0009 55 34 53 o.v.v. "Wigwambeeld".

Met een wigwambeeld haalt u een prachtig kunstwerk in huis,of u heeft een uniek kado om door te geven en iemand anders ontzettend blij mee te maken.

large_4799_0
large_4799_1
large_4799_2
large_4799_3
large_4799_4

Over Paul de Win

Paul de Win (Maastricht - 1941) is in zijn werkende leven docent handvaardigheid en tekenen geweest.
Hij is zeer veelzijdig maar beperkt zich de laatste jaren hoofdzakelijk tot het maken van keramische beelden.
De mens staat in zijn werk centraal: geboorte, geborgenheid en dood zijn voor Paul veel gebruikte thema's.
Hij raakt geboeid door buitenlandse culturen. Hun lichaamsbouw, gezichtsuitdrukkingen en trotse aanwezigheid.
Kunst is voor Paul: "De representatie van het moment, het ogenblik, zo vlug als een glimlach.
Kunst is het absorberen van de omgeving en het benutten van ervaringen."

Meer werk van Paul de Win

large_4803_0
large_4803_1
large_4803_2
large_4803_3
large_4803_4

Meer weten?

Onze medewerkers helpen u graag verder!