Hulpmiddelen

Indien er hulpmiddelen nodig zijn voor uw kind tijdens een Wigwamvakantie, wordt u gevraagd deze zelf aan te vragen via uw zorgverzekeraar.

In het verleden is gebleken dat er soms hulpmiddelen aanwezig waren die niet voldeden aan de specifieke vraag die ouders hadden voor hun kind. Om dit te voorkomen kunt u als ouder zelf een aantal hulpmiddelen rechtstreeks bij de leverancier aanvragen. U kent u kind het beste en weet wat er nodig is.

Wanneer u op het inschrijfformulier ‘ja’ invult bij de vraag rondom specifieke hulpmiddelen/voorzieningen, wordt er met u contact opgenomen. Wij bespreken dan met u welke hulpmiddelen er specifiek nodig zijn, wat er reeds op de wigwamlocatie aanwezig is en wat er eventueel door u zelf geregeld dient te worden.

Indien de door u bestelde materialen niet veilig zijn of foutief geleverd zijn, bent u er zelf ook voor verantwoordelijk om dit op te lossen. Wigwam levert alleen zorg met veilige en juiste materialen.

Enkele voorbeelden van leveranciers zijn hieronder te vinden. Als u klikt op de naam komt u op de website van de leverancier terecht.

Dit zijn slechts voorbeelden, wij hebben geen relatie met deze leverancier, en kunnen ook niet verantwoordelijk worden gehouden voor bestellingen die u bij deze leverancier(s) doet. U mag ook bij leveranciers die hier niet vermeld staan bestellen. Heeft u een andere leverancier waar u zeer tevreden over bent, kunt u ons dit doorgeven, wij voegen dit bedrijf dan aan het rijte toe.