Donatiezuiltjes

Dit zijn onze Wigwamdonatiezuiltjes. Met deze zuiltjes hopen wij Wigwam breed onder de aandacht te brengen én donaties te ontvangen! Heeft u of weet u een leuk plekje bij een gezellig bedrijf of gezellige vereniging, waar deze zuiltjes een beetje (of veel) aandacht krijgen en flink gevuld worden met munten of bankbiljetten zodat wij veel gezinnen een onvergetelijke vakantie kunnen bezorgen? Het is de bedoeling dat het zuiltje er een tijdje mag blijven staan, waarna wij het weer ophalen, en hopelijk een nieuwe bestemming voor het donatiezuiltje vinden. Wie een plek heeft of weet of een goede tip kan geven, mag ons een mail sturen: info@stichtingwigwam.nl. Via Facebook mochten wij al een aantal leuke suggesties ontvangen, maar wij zijn natuurlijk benieuwd naar meer ideeën. Wij wachten in spanning af!

large_6616_1

Poffertjeskraam van Marie-Lou

Weer eentje gespot! Deze keer bij de rondtrekkende Poffertjeskraam van Marie-Lou! Jammie!

large_6618_1

Frituur 't Trefpunt

En ook bij Frituur 't Trefpunt in Kelpen-Oler wordt er geschonken aan Wigwam! Nu zullen de frietjes nog beter smaken!

large_6620_1

Kaashuis Wrongel

En eveneens in Hoogezand staat een donatiezuiltje in Kaashuis Wrongel in de Meint Veningastraat. Dat wordt smullen en vullen! 😁

large_6622_1

Hairfashion Monique

Er zijn weer donatiezuiltjes gespot in het land...

In Hoogezand pronkt er eentje in Hairfashion Monique op de Sluiskade. En nu knippen en vullen maar! 😀

large_6624_1

Cody

De vakantie in Valkenburg is nog niet begonnen, en toch al een goede start! Cody verblijdt ons met een vol donatiezuiltje...

Dank je Cody, en tevens dank aan de klanten van de DA drogist, Sweet Surprise en de koffiedrinkers uit Nuenen!!

large_4775_1

Gemeente Valkenburg

Onze grootste Wigwam maakt een reis langs bedrijven die maatschappelijk betrokken zijn en Stichting Wigwam een warm hart toedragen. De eerste gastheer die de wigwam heeft ontvangen is Gemeente Valkenburg aan de Geul. De Gemeente mag zelf de wigwam verder helpen op zijn reis naar een volgende bestemming door een volgend bedrijf te kiezen waar de wigwam weer gastvrij ontvangen zal worden.

large_4758_0
large_4758_1

Melkveebedrijf Hogenhout

De koeien van melkveebedrijf Hogenhout lopen in de Nieuwe Bullewijkerpolder in Ouderkerk aan de Amstel.. De verse weidemelk is te koop bij de melktapautomaat op de boerderij, ofwel De Melktap. In deze Melktap staat ons donatiezuiltje! Wij zijn erg benieuwd wat dit gaat opleveren. Dank aan familie Hogenhout en Slingerland Kampeerbungalows die dit geregeld hebben.

Wilt u meer weten over deze Melktap, ga dan naar http://bit.ly/1LFjgZN

large_4760_1

Judoclub Nuth

De stoere mannen en vrouwen van Judoclub Nuth , daar kon natuurlijk niemand omheen, en dus hebben zij ervoor gezorgd dat ook niemand ongezien langs ons donatiezuiltje kwam: zij hebben als eerste een volle wigwamspaarpot teruggebracht met daarin het mooie bedrag van €80,23! Dank jullie!!