Vrijwilliger bij Wigwam

Help je mee om een vakantie voor een (gezin met een) kind of jongere met een beperking tot één groot feest te maken?

Wij zijn elk jaar op zoek naar vele vrijwilligers. Naast de persoonlijke begeleiders voor de kinderen met een beperking zijn er onder meer ook activiteitenbegeleiders, pedagogisch ondersteuners, begeleiders voor de broertjes en zusjes en verpleegkundigen nodig. Ook voor de huishoudelijke ondersteuning zijn vrijwilligers onmisbaar.
En daarnaast zijn we ook altijd blij met extra handen voor ons kantoor en onderhoud op de locaties in Valkenburg en Heel.

Wil je ons helpen om andere vrijwilligers te werven? Maak dan gebruik van deze FLYER. Je kunt deze verspreiden op bijvoorbeeld je school of opleiding, of via je sociale media. Mocht je liever papieren folders of ander materiaal willen gebruiken, neem dan contact met ons op!

Voor de DATA van de vakanties klik op Periodes Gezinsvakanties of Periodes Jongerenvakanties.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met ons op via audrey@stichtingwigwam.nl of 06-30354244.

Folder Vrijwilligers 2019.03.19 - digitaal
Heel (12)

Aanmelden als vrijwilliger

Wil je meehelpen om een vakantie voor (een gezin met) een kind of jongere met een beperking tot één groot feest te maken? Dan zit je bij Wigwam op het juiste adres!

Diessen (3)

Vrijwilligers aan het woord

Veel vrijwilligers, al dan niet samen met hun maatjes, vinden het leuk om hun Wigwamervaringen te delen. Lezen wat zij ervan vinden? Lees dan snel verder...

Diessen (5)

Functies en taken

Wij hebben veel verschillende functies en taken die soms gecombineerd kunnen worden, dus kijk op het overzicht voor een taak die bij jou past!

Diessen (6).1

Werken bij Wigwam

Speciaal voor (gezinnen met) kinderen of jongeren met een beperking worden er Wigwamvakanties georganiseerd op verschillende plaatsen in Nederland en Frankrijk. Ook jij kunt helpen om hun vakantie onvergetelijk maken.

Heel (16)

Wat biedt Wigwam?

Je bezorgt kinderen, jongeren en gezinnen een onvergetelijke vakantie. Maar ook voor jou is het de ervaring van je leven. Daarnaast bieden we allerlei extra's.

erkend_leerbedrijf

Stichting Wigwam is een erkend leerbedrijf.

De Wet Educatie Beroepsonderwijs verplicht mbo-studenten het praktijkgedeelte van hun opleiding te volgen bij een erkend leerbedrijf. Dit noemen we de beroepspraktijkvorming (bpv). Erkende leerbedrijven – zowel bedrijven als zzp'ers – zijn een schoolvoorbeeld voor de branche. Door studenten te helpen opleiden leveren zij een belangrijke bijdrage aan de toekomst van het vakmanschap. Klik op het logo hiernaast voor meer info.