Aanmelden Vrijwilligers

Aanmelden Vrijwilliger

Op onderstaand inschrijfformulier kun je je aanmelden als vrijwilliger voor een of meerdere Jongeren- en/of Gezinsvakanties.

If you would like to complete an ENGLISCH VERSION of the registration form, click here

Let op: wanneer het onderstaande formulier is ingevuld en je op 'INSCHRIJVING VERZENDEN' klikt, verschijnt er een bevestiging in beeld dat het formulier is verzonden. Zie je dit niet, dan zijn er nog gegevens die niet correct zijn ingevuld, en is het formulier niet verzonden!

Na de bevestiging op het scherm ontvang je bovendien vrijwel onmiddellijk een bevestiging van de aanmelding in je email inbox. Krijg je deze niet, neem dan meteen contact met ons op.

Binnen één week na je aanmelding ontvang je een reactie via de mail.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met Audrey Pisters via audrey@stichtingwigwam.nl of 06-30354244.

Om een deelnemer in te schrijven voor een Jongerenvakantie klik hier.
Om je als gezin aan te melden voor een Gezinsvakantie klik hier.

Aanmeldformulier Vrijwilliger