Werken bij Stichting Wigwam

Als vrijwilliger bij Stichitng Wigwam vorm je een onmisbare schakel tussen de gezinnen en de projectleiding op locatie. Er zijn heel veel verschillende taken die je kunt uitvoeren. Je kunt kiezen voor een locatie, maar ook voor het soort vakantie. Wil je liever met tieners werken, meewerken aan een uitdagende Jongerenweek, of een avontuurlijke Survivalweek? Of is de periode leidend voor je keuze? Wat je ook kiest, het levert je een mooie tijd en een schat van ervaring op. Daarnaast kan het je voor diverse opleidingen studiepunten opleveren. Op de verschillende pagina's in het menu hiernaast vind je meer informatie.

Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG)

Stichting Wigwam wil van alle vrijwilligers die voor ons werkzaam zijn, een 'Verklaring Omtrent het Gedrag' (VOG) ontvangen. We willen er zeker van zijn dat onze vrijwilligers geen strafbare feiten op hun naam hebben staan die de uitoefening van de functie waarvoor de VOG is aangevraagd in de weg staan. Als je je inschrijft als vrijwilliger dan vragen wij een VOG voor je aan. Je ontvangt dan een link van Dienst Justis waarmee je zelf de procedure moet afronden. Je krijgt hier na inschrijving nog alle informatie over.

Aanvullende informatie

Vooraf aan de vakantie ontvangen alle vrijwilligers uitgebreide informatie. Voor meer informatie kan er ook contact worden opgenomen met het landelijk kantoor van Stichting Wigwam.

De mening van onze vrijwilligers

Na afloop van de vakantie ontvang je het verzoek om een enquêteformulier in te vullen. Graag horen wij je mening en ervaringen, zodat we volgend jaar een nog betere vakantie kunnen realiseren. In het menu hiernaast kun je meer informatie over de enquêtes vinden. Alvast onze dank voor het invullen!