Inschrijvingen 2021 geopend!

inschrijven

Velen zaten er al halsreikend naar uit te kijken: De inschrijvingen voor de Wigwamvakanties in 2021 zijn vanaf vandaag geopend! Zowel gezinnen, jongeren als vrijwilligers kunnen zich vanaf vandaag aanmelden voor het komende jaar.

Het aanbod is, zoals iedereen van Wigwam gewend is, zeer uitgebreid. Zowel qua data, locaties als accommodaties kan men kiezen uit een zeer ruim aanbod. We hopen met dit aanbod aan veel wensen tegemoet te kunnen komen.

Helaas is aanmelden voor de locatie La Bonne Vie in Frankrijk (nu nog) niet mogelijk. We zijn nog in overleg met de eigenaar van de locatie. Indien u/je naar Frankrijk wilt gaan, adviseren we toch al aan te melden voor een plek in Nederland. Mocht de mogelijkheid komen om toch te kunnen inschrijven voor Frankrijk kan indien gewenst nog altijd omgeboekt worden.

Direct inschrijven voor een vakantie kan via: Aanmelden gezinnen of Aanmelden vrijwilligers.

Deelnemers voor een Jongerenweek kunnen zich inschrijven via Aanmelden deelnemers.