Valkenburg a/d Geul

Wigwamlocatie Valkenburg a/d Geul

In het zuidelijkste puntje van Zuid-Limburg worden de Wigwamvakanties georganiseerd op het terrein van Adelante Kinderrevalidatie en de Kindervallei. Het sfeervolle toeristenstadje Valkenburg a/d Geul, in het schitterende Geuldal, ligt op een steenworp afstand. Deze prachtige omgeving nodigt uit tot allerlei buitenactiviteiten.

Klik hier voor de reviews over de locatie Valkenburg.

Wigwamhuisjes

In Valkenburg a/d Geul staan 10 wigwamhuisjes en 2 grotere wigwamhuizen. De huisjes zijn verdeeld over 2 pleintjes met de mooie rivier de Geul in de achtertuin. Een wigwamhuisje is geschikt voor 5 personen, de 2 grotere huizen voor max. 6 personen. De huisjes zijn ruim van opzet en voorzien van stromend water, een keukenblok met kookplaten, koelkast en een elektrische kachel. Daarnaast staat er in de woonkamer een eetafel en zitje. Alle huisjes beschikken over een eigen toilet. In overleg is het mogelijk een extra tentje te plaatsen

large_4712_1

Huisjes 5 personen

Op de begane grond bevindt zich een 2-persoonsslaapkamer. Een houten trap leidt naar de vide, waar eveneens 2 personen kunnen slapen. In de woonkamer staat verder een éénpersoonsbed of hooglaagbed. De sanitaire unit bevindt zich apart van de huisjes. Zelf meenemen: kussens, dekens en linnengoed.

Sanitair

large_3691_0
large_3691_1
large_3691_2
large_4713_0
large_4713_1
large_4713_2

(Hulp)hond

Op de locatie in Valkenburg is het, in overleg en tegen betaling, mogelijk een (hulp)hond mee te nemen. Geef dit aan op uw inschrijfformulier.

Faciliteiten

• Ruime sanitaire unit met tillift, douchebrancard, douchestoel en aankleedtafel
  • Alle wigwamhuisjes zijn voorzien van een eigen toilet
  • Wasmachine en droger (tegen betaling)
  • Groepsruimte waar 2x een avondmaaltijd geserveerd wordt
  • Beschikking over muzieklokaal, drama lokaal, sportzaal
  • Binnenzwembad aanwezig
  • Supermarkt op 2 km afstand

Omgeving

Valkenburg a/d Geul ligt in het hart van het beschermde natuurgebied Heuvelland, verscholen tussen de mosgroene heuvels. Het is een mergelstadje met een rijke toeristische traditie. Het landschap is al meer dan 125 jaar een grote trekpleister voor binnenlandse en buitenlandse gasten. Door de centrale ligging in de Euregio voelt u hier bijna letterlijk de hartslag van Europa. Op een steenworp afstand liggen internationale trekpleisters als Maastricht, Aken, Luik, Hasselt en Tongeren.

Voor meer informatie over de omgeving klik hier Zuid-Limburg

Waar vindt u ons

Stichting Wigwam in Valkenburg a/d Geul vindt u hier:

Onderstestraat 27
Valkenburg a/d Geul

Postadres

Post sturen kan via het hoofdkantoor:
Onderstestraat 27, 6301 KA Valkenburg a/d Geul

Mailen of bellen