Reviews Valkenburg a/d Geul

Hier kunt u de reviews lezen die andere ouders/verzorgrs over de locatie Valkenburg a/d Geul hebben achtergelaten.

Ciske

Algemene beoordeling: 10

Een feest van herkenning. Even de handen vrij en gezellig kletsen met andere ouders die je niets hoeft uit te leggen.

Silvia Jong

Algemene beoordeling: 8

We hebben een super fijne week gehad, onze dochter 8 en onze zoon van 12 hadden echt een geweldige week en wij hadden het gevoel ontzorgd te worden, wat echt heel fijn was. Dat gun ik andere gezinnen ook.

Algemene beoordeling: -

Stichting Wigwam helpt ons iedere zomer weer om voor heel even alle moeilijkheden van het alledaagse leven achter ons te laten. Elke vakantie met hen kunnen we heel even een gezin zijn dat tijd heeft om te genieten van elkaar en alles en iedereen om zich heen. Dat is ontzettend waardevol als er de rest van het jaar zoveel zorgen zijn. Dankzij Stichting Wigwam kunnen wij op vakantie en hebben wij even rust met zijn allen. Iets dat zonder Stichting Wigwam niet mogelijk is.

Nathalie Fonville

Algemene beoordeling: 9

Bijzondere vakantie & indrukwekkende prestatie van organisatie en vrijwilligers.

Sherouk

Geweldig!

Diane van `t Zand

Algemene beoordeling: 8

Wij hebben een heerlijke week gehad in Valkenburg.

Algemene beoordeling: 10

Heel prettige organisatie, het is hiermee echt mogeljk om met je kind op vakantie te gaan. De kinderen hebben een heel gevarieerd programma, zo nodig op maat afgestemd op je kind. Zij genieten met elkaar. En als ouders ben je ook echt op vakantie! Bij twijfel, probeer het eens een week!

Algemene beoordeling: 9

Wigwam geeft mij het gevoel van vakantie. Het programma voor de kinderen is zo leuk dat de kinderen de klok vooruit kijken in de ochtend. De vrijwilligers zijn zoveel meer als een begeleider, het zijn maatjes waar je mee kunt lachen, stoeien, knuffelen, huilen waar maar behoefte aan is. Locatiebeheerder die zo nauw betrokken is, mensen op kantoor die er voor, tijdens en na de vakantie zijn voor je vragen of een gezellig praatje. Samen met andere ouders, herkenning, iets ondernemen, lachen, praatje maken en ook de ruimte als die behoefte er niet is. Het is voor mij een gevoel van thuiskomen, mogen zijn en samen kunnen genieten van de mooie omgeving en mensen om je heen.

Annemieke van Vliet

Algemene beoordeling: 10

Na 2 weken Valkenburg, heerlijk uitgerust en genoten van het niks doen en het Limburgse landschap. Met een gerust hart lieten wij onze zoon van 14 jaar achter bij de vrijwilligers. Geweldig deze mensen. Door jullie tanken wij weer bij!!

Ciske van der Wal

Algemene beoordeling: 9

Een bruisende vakantie voor de kinderen en een rustmoment voor ouders

Marlies Smit

Algemene beoordeling: 9

Eindelijk samen dingen doen die je anders nooit zou doen

Marionne Lips

Algemene beoordeling: 9

Toplocatie; zo mooi gelegen en zoveel te doen in de omgeving. Voor de kinderen veel ruimte, zowel veilig en rustig binnen als om te ravotten, skelteren en met de bal spelen buiten. Begeleiding zoals altijd fantastisch!

Tjitske Ypma

Algemene beoordeling: 9

De vakantie was heel fijn. Al op de terugweg volgende kinderen wanneer ze weer mocht te gaan. Doordat je een gezamenlijke noem me hebt krijg je snel een band. We zullen de gezinnen dan ook buiten de vakantie weer opzoeken. De organisatie en begeleiding was helemaal top. En het huisje was geweldig.

Even tot jezelf komen!

Djoke de Hoop

Algemene beoordeling: 9

Een heel mooi initiatief om zelf even op adem te komen in een prachtige omgeving.

Ingrid

Algemene beoordeling: 10

Voor de 3e keer weer ONVERGETELIJK & FANTASTISCH !!! Ondanks de corona maarteregelen.

N Lukassen

Algemene beoordeling: 10

Dit jaar was onze eerste Wigwam vakantie en we willen niet meer anders. Beide kinderen hebben een hele fijne week gehad en wij hebben tijd voor onszelf en voor elkaar gehad. Zo dankbaar aan alle mensen van Wigwam, de vrijwilligers voor deze mooie en fijne week. En prachtige omgeving in Valkenburg!

Tino en Narlies Mathilda

Algemene beoordeling: 8

Geweldige vakantie. Vanaf het eerste uur dat we er waren voelden we ons zeer welkom. De zorg voor onze dochter durfden we met een gerust gevoel uit handen te geven aan het team van zeer enthousiaste vrijwilligers. We hebben geen minuut twijfel gehad, terwijl dit de eerste keer was dat we met een dergelijke vakantie weg waren. Al met al een zeer positieve ervaring en herhaling ligt dan ook zeker in het verschiet.

Ingrid Hermans

Algemene beoordeling: 10

Wat hebben we weer genoten! Elke dag worden er mooie herinneringen gemaakt, voor de tieners, ouders en ook de vrijwilligers. Dit was onze 2e wigwamvakantie en ook wij zijn “besmet” met het “wigwamvirus”. Ongelofelijk wat je daar meemaakt!!! Hopelijk tot volgend jaar 🙂

Algemene beoordeling: 9

De Corona tijd heeft grote impact gehad op ons gezin. Daarom was een weekje ontzorgd worden enorm welkom. En, wat is het goed gelukt! We kunnen er echt weer tegenaan! Dank aan de organisatie!

Ingrid

Algemene beoordeling: 10

In één woord GEWELDIG !!! Vorig jaar was onze 1e wigwamvakantie, deze vakantie was nóg leuker. Echt zo mooi om te zien hoe iedereen met elkaar omgaat. Wij zijn er volgend jaar hopelijk weer bij.