Reviews Valkenburg a/d Geul

Hier kunt u de reviews lezen die andere ouders/verzorgrs over de locatie Valkenburg a/d Geul hebben achtergelaten.

Emanuelle Bottu

Algemene beoordeling: 9

Op nieuw een geweldige vakantie gehad. Pet af aan de projectleiding voor het in elkaar zetten van een programma zonder te beschikken van de faciliteiten van het adelante college.
De samenwerking met de vrijwilligers van mijn zoon was TOP. Pet af aan Bastiaan en Tess.

Karin en Chris Hage

Algemene beoordeling: 9

Het was voor ons gezin de 1e keer dat we op vakantie gingen met de Wigwam. Zoals voorspeld was zouden we het waarschijnlijk jammer vinden dat we maar 1 weekje mee gingen en dat is helemaal waar gebleken! Van A tot Z was het een heerlijke vakantie. Wat voor ons het meest spannende was, was of dat de begeleiders een klik zouden hebben met onze kinderen. Op het moment dat we zagen dat ze een goede klik hadden met onze kinderen, konden wij het helemaal loslaten en lekker gaan genieten van onze vrije tijd samen. Het Wigwamconcept zit heel goed in elkaar. Vanaf het 1e telefoon gesprek tot en met de vakantie word je als gezin omringt met zorg en aandacht. Op een professionele en tegelijkertijd informele en persoonlijke manier. Naast de zorg die er is (denk aan een uitgebreid telefoongesprek van te voren, een heerlijk buffet dat er klaarstaat op de dag van aankomst of een kennismakingsmoment aan het begin van de vakantie met uitleg over hoe en wat) word je gedurende de tijd dat de kinderen hun programma hebben helemaal met rust gelaten. Het programma van de kinderen is heel gevarieerd. Wat worden er leuke activiteiten georganiseerd! Het moment dat de kinderen weer bij het huisje worden gebracht is ook heel bijzonder. Allemaal moe maar zeer voldane koppies met weer een rugzak aan ervaringen erbij. En in de ochtend uitkijken naar het Wigwamkrantje met verhalen en foto's. Lieve mensen van de organisatie, hartelijk dank (normaals) voor deze onvergetelijke vakantie. Zo blij dat we met de Wigwam op vakantie zijn geweest en we hopen dat er nog vele Wigwam avonturen mogen volgen.

Nienke

Algemene beoordeling: 9

Superfijn om weer in Valkenburg te zijn. En om weer te kunnen Wigwammen. We hebben genoten van weer een hele fijne week en onze kinderen ook.

Sherouk Azawi

Geweldig!

Algemene beoordeling: 9

Dank zij de wigwam kunnen we samen met onze dochter op vakantie. Hier geniet zij erg van en wij met haar.

Algemene beoordeling: 5

Zeer slecht schoongemaakte huisjes. Overal stof en spinnenwebben. Projectleiding nog nooit zo slecht meegemaakt. Ongeïnteresseerd en niet betrokken bij de ouders. Na vele jaren blije wigwammers nu een waardeloze ervaring.

Reactie Wigwam: Jammer dat u deze review anoniem heeft ingevuld. We hadden uw ervaring graag met u besproken zodat we hier een volgende keer ons voordeel mee kunnen doen.

Sherouk Azawi

Valkenburg - voorjaar 2022

Altijd leuk

Valkenburg (in Diessen) - zomer 2021

Algemene beoordeling: 8

De manier waarop stichting Wigwam op het laatste moment nog een accommodatie heeft weten te vinden na de wateroverlast in Valkenburg voor alle gezinnen is bewonderenswaardig. Dit getuigt van doorzettingsvermogen en van hart voor de gezinnen.
De projectleiders hebben ook in Diessen een goed programma neergezet, ook al waren zij niet meteen bekend met de omgeving. De kinderen hebben genoten en ik daardoor dus ook!

Remco Molenaar

Algemene beoordeling: 8

Eerste dag een beetje onwennig omdat we niet als een havik op onze zoon hoefden te letten , maar daarna was het top..gezellige mensen om me heen.. echt een top ervaring...

Debby Wilschut

Algemene beoordeling: 9

Dit jaar voor het eerst met Owen 'alleen' op vakantie. Mijn andere kinderen zijn inmiddels zo groot dat zij vrijwilliger zijn geworden. Alle drie hebben een top tijd gehad. Zoveel nieuwe vriendjes gemaakt en het mooie is, iedereen telt mee en doet mee. Voor mij als ouder een welkome week waarin ik even dingen kan doen die ik zelf wil. Of dat nou de hele dag fietsen en kajakken is of juist de hele dag in een luie stoel een boek lezen dat maakt niet uit.

Sylvia Jong

Algemene beoordeling: 7

Wij hebben het heerlijk gehad. Gewoon even niet te hoeven zorgen blijft zo fijn. Hoop volgens jaar wee te kunnen.

Marionne

Algemene beoordeling: 8

Ondanks de overstromingen in Valkenburg en daarmee het onbegaanbaar worden van de geboekte Wigwam locatie aldaar, wist het team toch een prachtig en fijn alternatief voor iedereen te regelen! Het was weer een heerlijke week met fijne vrijwilligers, projectleiding en andere gezinnen, in een heerlijke omgeving. Wigwam bedankt!

Renate Kloosterhuis

Algemene beoordeling: 8

Dit was onze 6e wigwamvakantie. Hoe fijn is het om de verzorging van je kind even uit handen te mogen geven en je echt even tijd voor jezelf hebt. Hoe mooi is het om te zien dat de begeleiders van je kind een mooie band opbouwen met je kind. Onze dochter heeft nog steeds met een aantal oude begeleidsters contact via de app of sociale media. De lol, liefde en plezier dat de kinderen en de vrijwilligers samen hebben is zo mooi dat we elke wigwamvakantie nog met een huilend kind op de achterbank naar huis gingen omdat ze zo verdrietig was dat het weer voorbij was. Wij weten nu al dat we volgend jaar weer gaan wigwammen.

Maria Davids

Valkenburg - voorjaar 2021

Algemene beoordeling: 8

Een jaar lang hebben we als gezin zo voorzichtig mogelijk moeten doen i.v.m. met onze gehandicapte dochter. Je leeft als een soort kluizenaar, zelfs met de buren houdt je afstand en mijn ouders van in de negentig kon ik zelfs niet knuffelen! Het is heerlijk om dan, terwijl alle regels in de gaten worden gehouden, zo om te kunnen gaan met andere gezinnen bij de Wigwam. Het hele kampeer achtige concept met zoveel mogelijk buiten zijn geeft je eindelijk de kans om weer een fatsoenlijk gesprek te houden met juist die mensen die in exact dezelfde situatie zitten als jij. Onze dochter houdt zich daar helemaal niet meer bezig, ze zou zeggen "Ophouden mama, je zeurt". Zij geniet gewoon van de hele vakantie en vraagt bij thuiskomst: wanneer gaan we weer? Chapeau voor Wigwam die deze corona periode goed doorstaan heeft en dank voor deze fijne ervaring!

Ciske

Algemene beoordeling: 10

Een feest van herkenning. Even de handen vrij en gezellig kletsen met andere ouders die je niets hoeft uit te leggen.

Silvia Jong

Algemene beoordeling: 8

We hebben een super fijne week gehad, onze dochter 8 en onze zoon van 12 hadden echt een geweldige week en wij hadden het gevoel ontzorgd te worden, wat echt heel fijn was. Dat gun ik andere gezinnen ook.

Algemene beoordeling: -

Stichting Wigwam helpt ons iedere zomer weer om voor heel even alle moeilijkheden van het alledaagse leven achter ons te laten. Elke vakantie met hen kunnen we heel even een gezin zijn dat tijd heeft om te genieten van elkaar en alles en iedereen om zich heen. Dat is ontzettend waardevol als er de rest van het jaar zoveel zorgen zijn. Dankzij Stichting Wigwam kunnen wij op vakantie en hebben wij even rust met zijn allen. Iets dat zonder Stichting Wigwam niet mogelijk is.

Nathalie Fonville

Algemene beoordeling: 9

Bijzondere vakantie & indrukwekkende prestatie van organisatie en vrijwilligers.

Sherouk

Geweldig!

Diane van `t Zand

Algemene beoordeling: 8

Wij hebben een heerlijke week gehad in Valkenburg.

Algemene beoordeling: 10

Heel prettige organisatie, het is hiermee echt mogeljk om met je kind op vakantie te gaan. De kinderen hebben een heel gevarieerd programma, zo nodig op maat afgestemd op je kind. Zij genieten met elkaar. En als ouders ben je ook echt op vakantie! Bij twijfel, probeer het eens een week!

Algemene beoordeling: 9

Wigwam geeft mij het gevoel van vakantie. Het programma voor de kinderen is zo leuk dat de kinderen de klok vooruit kijken in de ochtend. De vrijwilligers zijn zoveel meer als een begeleider, het zijn maatjes waar je mee kunt lachen, stoeien, knuffelen, huilen waar maar behoefte aan is. Locatiebeheerder die zo nauw betrokken is, mensen op kantoor die er voor, tijdens en na de vakantie zijn voor je vragen of een gezellig praatje. Samen met andere ouders, herkenning, iets ondernemen, lachen, praatje maken en ook de ruimte als die behoefte er niet is. Het is voor mij een gevoel van thuiskomen, mogen zijn en samen kunnen genieten van de mooie omgeving en mensen om je heen.

Annemieke van Vliet

Algemene beoordeling: 10

Na 2 weken Valkenburg, heerlijk uitgerust en genoten van het niks doen en het Limburgse landschap. Met een gerust hart lieten wij onze zoon van 14 jaar achter bij de vrijwilligers. Geweldig deze mensen. Door jullie tanken wij weer bij!!

Ciske van der Wal

Algemene beoordeling: 9

Een bruisende vakantie voor de kinderen en een rustmoment voor ouders

Marlies Smit

Algemene beoordeling: 9

Eindelijk samen dingen doen die je anders nooit zou doen

Marionne Lips

Algemene beoordeling: 9

Toplocatie; zo mooi gelegen en zoveel te doen in de omgeving. Voor de kinderen veel ruimte, zowel veilig en rustig binnen als om te ravotten, skelteren en met de bal spelen buiten. Begeleiding zoals altijd fantastisch!

Tjitske Ypma

Algemene beoordeling: 9

De vakantie was heel fijn. Al op de terugweg volgende kinderen wanneer ze weer mocht te gaan. Doordat je een gezamenlijke noem me hebt krijg je snel een band. We zullen de gezinnen dan ook buiten de vakantie weer opzoeken. De organisatie en begeleiding was helemaal top. En het huisje was geweldig.

Even tot jezelf komen!

Djoke de Hoop

Algemene beoordeling: 9

Een heel mooi initiatief om zelf even op adem te komen in een prachtige omgeving.

Ingrid

Algemene beoordeling: 10

Voor de 3e keer weer ONVERGETELIJK & FANTASTISCH !!! Ondanks de corona maarteregelen.

N Lukassen

Algemene beoordeling: 10

Dit jaar was onze eerste Wigwam vakantie en we willen niet meer anders. Beide kinderen hebben een hele fijne week gehad en wij hebben tijd voor onszelf en voor elkaar gehad. Zo dankbaar aan alle mensen van Wigwam, de vrijwilligers voor deze mooie en fijne week. En prachtige omgeving in Valkenburg!

Algemene beoordeling: 9

De Corona tijd heeft grote impact gehad op ons gezin. Daarom was een weekje ontzorgd worden enorm welkom. En, wat is het goed gelukt! We kunnen er echt weer tegenaan! Dank aan de organisatie!

Tino en Narlies Mathilda

Algemene beoordeling: 8

Geweldige vakantie. Vanaf het eerste uur dat we er waren voelden we ons zeer welkom. De zorg voor onze dochter durfden we met een gerust gevoel uit handen te geven aan het team van zeer enthousiaste vrijwilligers. We hebben geen minuut twijfel gehad, terwijl dit de eerste keer was dat we met een dergelijke vakantie weg waren. Al met al een zeer positieve ervaring en herhaling ligt dan ook zeker in het verschiet.

Ingrid Hermans

Algemene beoordeling: 10

Wat hebben we weer genoten! Elke dag worden er mooie herinneringen gemaakt, voor de tieners, ouders en ook de vrijwilligers. Dit was onze 2e wigwamvakantie en ook wij zijn “besmet” met het “wigwamvirus”. Ongelofelijk wat je daar meemaakt!!! Hopelijk tot volgend jaar 🙂

Ingrid

Algemene beoordeling: 10

In één woord GEWELDIG !!! Vorig jaar was onze 1e wigwamvakantie, deze vakantie was nóg leuker. Echt zo mooi om te zien hoe iedereen met elkaar omgaat. Wij zijn er volgend jaar hopelijk weer bij.