‘s-Gravenzande

Wigwamlocatie 's-Gravenzande

In 's-Gravenzande worden op het terrein van Strandpark Vlugtenburg wigwamvakanties georganiseerd. Vlugtenburg heeft hier in samenwerking met Stichting Avavieren 9 volledig aangepaste vakantiewoningen kunnen realiseren. Het is een prima plek voor mensen met en zonder een beperking, jong en oud, om te genieten van een zorgeloze vakantie.

Tijdens enkele schoolvakantieweken zijn de bungalows ook buiten de Wigwamvakanties om te huur tegen hetzelfde tarief als de Wigwamvakanties. Voor verdere informatie hierover zie Stichting Avavieren of Strandpark Vlugtenburg.

Klik hier voor de reviews over de locatie 's-Gravenzande.

Vakantiewoningen

Er zijn 9 aangepaste vakantiewoningen op het terrein. Sommigen zijn geschakeld, anderen alleenstaand. Ook zijn sommigen voorzien van een bad of een plafondlift.

large_5713_0
large_5713_1
large_5713_2

(Hulp)hond

Op de locatie in Valkenburg is het, in overleg en tegen betaling, mogelijk een (hulp)hond mee te nemen. Geef dit aan op uw inschrijfformulier.

Faciliteiten

Elk huis beschikt over eigen aangepast sanitair.
Groepsruimte waar 2x een avondmaaltijd geserveerd wordt.
Vlakbij het strand.
Pannenkoekenrestaurant met speeltuin op het terrein.

Omgeving

Vlugtenburg heeft een rustig strand. Heerlijk om te genieten van uw welverdiende rust. Avonturiers, zonaanbidders en kinderen hoeven maar één duin over en ze zijn op het strand, waar voor iedereen altijd iets te beleven is.

Op 2 km afstand ligt het gezellige ’s-Gravenzande, een stad dat bruist van de activiteiten, mede door de komst van een geheel nieuw winkelcentrum dat in het voorjaar van 2017 geopend is. Op het sfeervolle Marktplein kunt u heerlijk genieten op de terrasjes voor een drankje of een hapje.In de omgeving ziet u de grote zeeschepen die via de Nieuwe Waterweg richting Rotterdam varen.

Binnen een half uur bent u in Den Haag, de stad van vrede en recht, het Binnenhof en natuurlijk Scheveningen. Ook het koninklijke Delft is een bezoek meer dan waard, maar ook een bezoek aan Rotterdam is aan te bevelen.

Wandel een half uurtje over het strand en u komt uit op het bruisende strand van Hoek van Holland. Bij Hoek van Holland begint de Nieuwe Waterweg, het begin van de grootse haven van Europa. Stap in Hoek van Holland op de fast ferry en vaar door de Nieuwe Waterweg. U komt dan niet alleen verschillende schepen tegen maar met een beetje geluk ook zeehonden!

Stapt u tijdens uw vakantie graag op de fiets? De fietsroutes door de omgeving leiden u langs de kust, via glazen kassen naar uitgestrekte polders of naar de binnenstad van Den Haag.

Waar vindt u ons

Vlugtenburg vindt u hier:

't Louwtje 10
2691 KR 's-Gravenzande

Postadres

Post sturen kan via het hoofdkantoor:
Onderstestraat 27, 6301 KA Valkenburg a/d Geul

Mailen of bellen