Reviews ‘s-Gravenzande

Na de zomervakantie van 2018 zult u hier de reviews kunnen lezen die bezoekers over de locatie 's-Gravenzande hebben achtergelaten.

Belinda van den Bosch

Algemene beoordeling: 10

Ik ben in december vrijwilliger geweest bij de Winter Wigwam in 's-Gravenzande. Mijn zoon was al eerder hier vrijwilliger geweest en die had gezegd 'Mam dit is echt wat voor jou'. En hij heeft gelijk gehad. Wat een gave week was dit. Ook hadden we een hele leuke groep vrijwilligers. Als er 1 het even moeilijk had sprong een andere even bij. Ik ben nu aangestoken door het Wigwam virus en heb me daarom ook weer aangemeld voor de meivakantie en weer de winterwigwam.

Algemene beoordeling: 8

Het is elke Wigwam vakantie weer een bijzondere en geweldige ervaring om te zien hoe alle kinderen genieten van de vakantie. En daar wordt je als vrijwilliger ook heel blij en enthousiast van.

Daisy

Algemene beoordeling: 8

Super leuk om op deze manier ervaring op te doen met het werken met kinderen met een beperking. Ik vond het fijn dat ik er niet alleen voor stond en ondersteuning kreeg van de andere vrijwilligers. Ik kom zeker nog een keer terug!

Pauline van de Wetering

Algemene beoordeling: 10

Fantastisch! Vrijwilligers, projectleiders, accomodatie, kinderen, ouders, lokatie, alles is TOP

Algemene beoordeling: 10

Een leuk en gevarieerd programma met een enthousiaste vrijwilligersgroep en Hans en Elly die weer ‘alles uit de kast hebben’ gehaald en onze kinderen een topweek hebben gegeven

Yvonne Krabbendam

Algemene beoordeling: 9

Wat hebben wij wederom een fantastische vakantie gehad in ‘s Gravezande, Noa heeft genoten! Mede dankzij Ellie en Hans Prins en uiteraard de vrijwilligers, heeft onze dochter een vakantie gehad om nooit te vergeten. Bedankt!

Monique

Zomer 2019

Algemene beoordeling: 9

Fantastisch. Terrein is prima voor rolstoelers, tot in de zee aan toe. Prachtige huisjes, accommodatie vwb diner en activiteiten zijn van alle gemakken voorzien. Een strandvakantie waarin elke vorm van beperking is omgeturnd naar mogelijkheden!

Monique Wiggers

Algemene beoordeling: 10

Heerlijk, super-de-luxe huisje. Verder allerlei gave aangepaste voorzieningen om top-activiteiten te organiseren en de begeleiders zijn 'om te zoenen'!

Stichting Droom Je Thuis

Algemene beoordeling: 10

Een geweldige locatie voor onze kanjers van Droom Je Thuis! Fijn dat er een grote groepsruimte is! En voor Elly en Hans is niets te gek.

Jolanda van de Ven

Algemene beoordeling: 9

Hele bijzondere, dankbare en zinvolle week!

Algemene beoordeling: 4

De locatie is geweldig maar het terrein is zeker niet geschikt voor mensen met een rolstoel, de paden zijn allemaal van grind, de ruimtes waar gegeten en activiteiten worden georganiseerd zijn zeer krap.

Reactie Wigwam: Jammer dat u niet volledig tevreden bent over de locatie. Het zou fijn zijn wanneer u contact met ons zou willen opnemen via info@stichtingwigwam.nl of 06-46375735 om de door u aangehaalde verbeterpunten te bespreken.

Len en Petra

Algemene beoordeling: 10

Super weer!!!! Super aan het strand!!!! En Hans en Elly zijn Super!!!!!!

Familie van der Kooi

Algemene beoordeling: 10

Prachtige ruime huisjes, vlakbij het strand. Strandrolstoelen, strandrups aanwezig. Alles is mogelijk! Allemaal genoten van alle leuke mensen en activiteiten. Hans, Elly en alle vrijwilligers superbedankt! Ga zo door!

Karen & Kevin

Algemene beoordeling: 10

Top locatie, super bungalows en geweldige vrijwilligers en begeleiders. Hans en Elly, TOP! Wij komen volgend jaar hopelijk weer!

Familie Jamin

Algemene beoordeling: 10

Een TOP locatie. Zeer mooie huisjes. Ervaren kampleiders en uitstekende vrijwilligers. We hebben genoten. Bedankt aan iedereen! Groetjes vanuit België!