Reviews ‘s-Gravenzande

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie 's-Gravenzande hebben achtergelaten.

Sonja Karel Nina

's-Gravenzande - winter '23-'24

Algemene beoordeling: 10

Mooi weerzien met andere gezinnen. Blij kind dat zo op haar plek is. Altijd een feest bij Wigwam ‘s Gravenzande, dankzij de inzet van projectleiders en alle enthousiaste vrijwilligers.

Simone Klaassen-Gijsbertsen

's-Gravenzande - zomer 2023

Algemene beoordeling: 10

Ook deze zomervakantie, waarin het weer niet altijd meezat, wisten de coördinatoren en vrijwilligers er weer een onvergetelijke vakantie van te maken. Je komt aan in een warm bad waarin er alle ruimte is voor plezier, ontmoeting, een lach en soms ook een traan. Zowel de kinderen als wij hebben genoten en bij het uitzwaaien op de laatste dag, voel je maar 1 ding: volgend jaar willen we weer!

Ardine Vreeswijk-Sollie

's-Gravenzande - winter '22-'23

Algemene beoordeling: 9

Zoals bijna altijd was onze Wigwam-ervaring weer fantastisch! Juda herkent het terrein van 's-Gravenzande inmiddels en kreeg een grote lach op zijn gezicht vanaf het moment dat we de auto uitstapten de eerste dag (terwijl het echt heel hard regende). Juda herkende Hans en Ellie ook en leek blij hen te zien. Ditmaal werd Juda aan vrijwilliger Hanneke gekoppeld. Zij waren een hele goede match. Hanneke haar ervaring was duidelijk merkbaar en Juda was al snel op zijn gemak bij haar. Deze vakantie heeft Juda voor het eerst alle nachten doorgeslapen. Daarbij heeft hij aan bijna alle groepsactiviteiten meegedaan, en stopte hij soms alleen wat eerder om rust te nemen. Juda heeft het fantastisch naar zijn zin gehad, en wij dus ook. Juda leek voor het eerst zelfs te laten zien dat hij echt heimwee had naar de Wigwam toen we weer thuis waren, door de hele dag een oude Wigwam pet op te willen die hij verder nooit meer draagt (de pet valt inmiddels een beetje klein).

Loes Soors d'Ancona

's-Gravenzande - zomer 2022

Algemene beoordeling: 10

Wij hebben een fantastische vakantie gehad, het was in alle opzichten meer dan prima! Goed georganiseerd; uitstekende match tussen onze zoon en de begeleidster; vriendelijke en uiterst adequaat en secuur opererende leiding die ook voor de vrijwilligers een hele prettige sfeer wist te creëren; leuke activiteiten met voldoende variatie en voor elk wat wils. Kortom, het kon niet beter en wij komen volgende zomer héél graag weer terug op deze locatie

's-Gravenzande - zomer 2022

zon zee zand

Annemieke van Vliet

's-Gravenzande - voorjaar 2022

Algemene beoordeling: 8

Het enthousiasme en de positiviteit spatte er van af. Een heerlijke week, zowel voor onze zoon als voor ons.

Karel, Sonja, Nina

's-Gravenzande - winter '21-'22

Algemene beoordeling: 10

Een hele fijne week in 's-Gravenzande gehad en door de zeer betrokken en gedreven projectleiding heeft ons kind grenzen verlegd en een vrijwilliger, die nog aan het begin staat van haar zorg carrière, heel goed en enthousiast voor ons kind kunnen zorgen. Allemaal een fantastische week gehad, ook dankzij het mooie huisje en het strand dat om de hoek ligt.

Saskia Smit

Algemene beoordeling: 9

Genoten van het plezier dat onze dochter deze vakantie had. Is echt onbetaalbaar. Heerlijk om te zien dat begeleiding zo begaan was met haar.

Ineke van der Heijden

Algemene beoordeling: 9

Een topvakantie op een toplocatie. Nog heel vaak voor herhaling vatbaar.

Linda

Algemene beoordeling: 8

Onze eerste Wigwam vakantie was een super ervaring en voor herhaling vatbaar. De dynamiek in de groep was zo leuk dat het binnen de kortste keren heel vertrouwd was voor onze kinderen. Mijn zoon zei dat het zelfs vertrouwder voelde dan op school. Hoe mooi is dat! Heel veel lof voor alle vrijwilligers en leiding voor een top week!

Algemene beoordeling: 10

We hebben een fantastische vakantie gehad. Absoluut boven verwachting! Heel veel lof voor alle vrijwilligers en de leiding die ons een heel bijzonder fijne vakantie hebben bezorgd en waar vooral onze zoon met verstandelijke beperking het enorm naar zijn zin heeft gehad. We zijn nog steeds aan het nagenieten. We waren van te voren wat bezorgd of het allemaal wel goed zou gaan met hem, maar het was echt top! 🙂

Ruchama Wijnberg

Heel toffe ervaring weer

Algemene beoordeling: 9

Een wigwam vakantie is : samen op vakantie, zelf de ochtend zorg en avond zorg doen, maar daartussen ontzorgd worden door dat het kind met een beperking een maatje krijgt en eventuele brusjes ook een leuk programma hebben. Zelfs 2 x p. week niet hoeven koken gewoon aanschuiven (of bij het verbllijf afgegeven krijgen ivm C.) Heerlijk dit is fijn opladen en ook even tijd voor onszelf hebben .

Algemene beoordeling: 8

Het was bijzonder om mee te maken. De projectleiding heeft alles uit de kast gehaald om er voor onze kinderen een geweldige vakantie van te maken. En ons de zorg wat uit handen te nemen. Ze waren erg creatief. Ze denken enorm in mogelijkheden.

Fam van der Meer

Algemene beoordeling: 9

2 geweldige weken gehad op ‘s Gravenzande! Wat hebben de kinderen genoten! En wij dus ook! Weer mooie waardevolle herinneringen gemaakt!

Algemene beoordeling: 10

Een Wigwamvakantie is top! De activiteiten, de begeleiding en de zorg voor onze zoon waren fantastisch. We hebben alledrie optimaal genoten!

Algemene beoordeling: 10

Weer een erg fijne vakantie met fantastische begeleiding en coördinatie. Voor herhaling vatbaar.

Familie Klaasen

Algemene beoordeling: 10

We hebben met ons gezin van vier weer een fantastische vakantie gehad in 's Gravenzande. Zowel onze gehandicapte als onze niet-gehandicapte dochter hebben een heerlijke tijd gehad. De activiteiten sloten goed aan en waren voor onze kinderen uitdagend en vooral ook ontspannend en vaak vol plezier. Wij, als ouders, konden genieten van vrije tijd en de mooie omgeving. Het team van vrijwilligers is echt top en maakten het mogelijk dat we met een grote glimlach en nieuwe ervaringen weer naar huis zijn gegaan.

Hanneke

Algemene beoordeling: 9

We hebben allemaal weer erg genoten, zowel in het voorjaar in het prachtige Valkenburg, als deze zomer voor de eerste keer in 's-Gravenzande. Die locatie is uiteraard heel anders, maar het was zeker ook een heel geslaagde periode. Een leuk programma, de kinderen komen tijdens alle vakanties telkens zeer moe maar ook zeer voldaan thuis. In de ochtend stappen ze lachend hun bed uit en lopen dan constant naar het raam om te kijken of de vrijwilligers er al aan komen. Dat laat wel zien hoe leuk ze het vinden. Eenmaal op pad kijken ze ook niet meer om, dan hebben ze ons niet meer nodig ;-). En wij laten hen met een gerust hart over aan de vrijwilligers, die de kinderen steeds beter leren kennen en het is dan ook mooi dat je steeds meer een band ziet ontstaan tussen de kinderen en hun begeleiders.

Zeer leuk vakantie!

Algemene beoordeling: 10

Geert, (en wij dus ook!) hadden weer een topvakantie!

Algemene beoordeling: 9

Weer een geweldige herinnering gemaakt! Wat een fantastische vakantie! Een superteam, niks was onmogelijk deze vakantie.

Familie de Jong

Algemene beoordeling: 9

Weer een superfijne Wigwam-vakantie gehad. Voor ons de 3e keer. Volgend jaar zeker weer. Het dagkamp biedt voor de kinderen een ontzettend leuk programma. De begeleiders zetten zich met hart en ziel voor hen in. En wij als ouders hebben tijd voor ons samen. Echt een aanrader!

Ruchama Wijnberg

Heel tof!
Kinderen genieten en je als ouders ook.
Lekker veel op het strand geweest, leuk!

Anne

's-Gravenzande - voorjaar 2021

Algemene beoordeling: 9

We hebben elke dag enorm genoten. De vrijwilligers hebben mijn kinderen fantastisch begeleid. Met zoveel zorg, humor en liefde. De projectleiding was ook fantastisch. Zoveel betrokkenheid en warmte. Het heeft ons alle drie erg goed gedaan en nu kunnen we er weer even tegenaan.

Pauline van de Wetering

Algemene beoordeling: 10

Fantastisch! Vrijwilligers, projectleiders, accomodatie, kinderen, ouders, lokatie, alles is TOP

Algemene beoordeling: 10

Een leuk en gevarieerd programma met een enthousiaste vrijwilligersgroep en Hans en Elly die weer ‘alles uit de kast hebben’ gehaald en onze kinderen een topweek hebben gegeven

Yvonne Krabbendam

Algemene beoordeling: 9

Wat hebben wij wederom een fantastische vakantie gehad in ‘s Gravezande, Noa heeft genoten! Mede dankzij Ellie en Hans Prins en uiteraard de vrijwilligers, heeft onze dochter een vakantie gehad om nooit te vergeten. Bedankt!

Monique

's-Gravenzande - zomer 2019

Algemene beoordeling: 9

Fantastisch. Terrein is prima voor rolstoelers, tot in de zee aan toe. Prachtige huisjes, accommodatie vwb diner en activiteiten zijn van alle gemakken voorzien. Een strandvakantie waarin elke vorm van beperking is omgeturnd naar mogelijkheden!

Monique Wiggers

's-Gravenzande - zomer 2019

Algemene beoordeling: 10

Heerlijk, super-de-luxe huisje. Verder allerlei gave aangepaste voorzieningen om top-activiteiten te organiseren en de begeleiders zijn 'om te zoenen'!

Stichting Droom Je Thuis

's-Gravenzande - voorjaar 2019

Algemene beoordeling: 10

Een geweldige locatie voor onze kanjers van Droom Je Thuis! Fijn dat er een grote groepsruimte is! En voor Elly en Hans is niets te gek.

's-Gravenzande - voorjaar 2019

Algemene beoordeling: 4

De locatie is geweldig maar het terrein is zeker niet geschikt voor mensen met een rolstoel, de paden zijn allemaal van grind, de ruimtes waar gegeten en activiteiten worden georganiseerd zijn zeer krap.

Reactie Wigwam: Jammer dat u niet volledig tevreden bent over de locatie. Het zou fijn zijn wanneer u contact met ons zou willen opnemen via info@stichtingwigwam.nl of 06-46375735 om de door u aangehaalde verbeterpunten te bespreken.

Familie van der Kooi

Algemene beoordeling: 10

Prachtige ruime huisjes, vlakbij het strand. Strandrolstoelen, strandrups aanwezig. Alles is mogelijk! Allemaal genoten van alle leuke mensen en activiteiten. Hans, Elly en alle vrijwilligers superbedankt! Ga zo door!

Karen & Kevin

Algemene beoordeling: 10

Top locatie, super bungalows en geweldige vrijwilligers en begeleiders. Hans en Elly, TOP! Wij komen volgend jaar hopelijk weer!

Familie Jamin

Algemene beoordeling: 10

Een TOP locatie. Zeer mooie huisjes. Ervaren kampleiders en uitstekende vrijwilligers. We hebben genoten. Bedankt aan iedereen! Groetjes vanuit België!