Review

Vindt u het moeilijk een keuze te maken tussen de vele Wigwamlocaties, en wilt u graag weten wat anderen over een locatie schrijven? Vanaf nu kan iedereen een korte review over de vakantielocatie achterlaten op de website, en dus zullen binnenkort verschillende reviews een vergelijking van de locaties mogelijk maken! Lees meer>>

Zorgovereenkomst en - beschrijving

Indien u (nog) geen zorgdocumenten heeft voor onbepaalde tijd, wordt u in 2017 door uw zorgkantoor of gemeente gevraagd een zorgovereenkomst en/of zorgbeschrijving voor uw wigwamvakantie of -activiteit aan te leveren.

Jubileumfeest Stichting Wigwam!!

Stichting Wigwam bestaat 20 jaar! Dit gaan we samen met jullie vieren op zaterdag 16 september 2017. Hoe? Met een groot feest: een dag vol plezier, verschillende activiteiten en… een spetterend optreden van Het Jostiband Orkest! ‘s Avonds organiseren we nog een Bonte Avond XL, dus…. dit feest mag u niet missen! Lees meer >>

Hulpmiddelen

Met ingang van 2016 worden de hulpmiddelen die nodig zijn voor uw kind tijdens een Wigwamvakantie in Nederland op een andere manier georganiseerd, omdat er soms hulpmiddelen aanwezig waren die niet voldeden aan de specifieke vraag die ouders hadden voor hun kind.

Boek een wigwam ook buiten de vakanties om!

Weekend of weekje Limburg? Boek een huisje in Valkenburg a/d Geul!