Vacature Administratief medewerker

collega gezocht

Voor het landelijk kantoor van Stichting Wigwam in Valkenburg aan de Geul zijn wij op zoek naar een

Administratief medewerker voor 18 uur p/w (0.5 fte)

Stichting Wigwam organiseert op diverse locaties vakanties en activiteiten voor kinderen en jongeren met een beperking, hun ouders, broertjes en zusjes (brusjes). Tijdens deze vakanties wordt er voor alle kinderen een activiteitenprogramma georganiseerd. Hiernaast organiseert Stichting Wigwam Jongerenweken, Survivalweken en Brusjesweekenden.

Wat ga je doen?

Je zult binnen de stichting een belangrijke ondersteunende functie hebben met een divers takenpakket op administratief en secretarieel gebied. Werkzaamheden zijn gericht op algemene administratieve taken, maar tevens ondersteun je collega’s bij het mogelijk maken van (vakantie)activiteiten waaronder werkzaamheden gerelateerd aan gezinnen en vrijwilligers.

• Je beantwoordt vragen (telefonisch en email), verschaft informatie en verwijst door naar de juiste personen.
  • Je beheert de algemene mailbox en in- en uitgaande post.
  • Je biedt (administratieve) ondersteuning aan de directeur-bestuurder en de medewerkers van het landelijk kantoor bij alle voor de stichting relevante activiteiten en voorkomende werkzaamheden.
  • Je organiseert en notuleert diverse overleggen, waaronder het overleg met de Raad van Toezicht.
  • Je draagt zorg voor het aanleggen, actueel houden en opschonen van (digitale) dossiers.
  • Je bent (mede)verantwoordelijk voor de financiële administratie, waaronder het controleren van kasboeken en facturaties.
  • Je ondersteunt bij de administratie van fondsenwerving.

Waar zijn we naar op zoek?

Binnen het hoofdkantoor zijn wij op zoek naar een teamplayer met oog voor detail en een klantvriendelijke houding, die wil bijdragen aan het optimaal ondersteunen van alle Wigwamactiviteiten.

• Je hebt (minimaal) een Mbo-opleidingsniveau, bij voorkeur niveau 4.
  • Je beschikt over relevante werkervaring en hebt kennis van en inzicht in administratieve processen.
  • Je hebt goede Nederlandse communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift.
  • Je hebt ruime kennis en ervaring met computerapplicaties en diverse programma’s (Word, Excel).
  • Je kunt goed prioriteren, bent stressbestendig en hebt een proactieve houding, waarbij je zowel een grote mate van zelfstandigheid hebt en tevens een echte (verbindende) teamplayer bent.
  • Je hebt een flexibele werkhouding en bereidheid en vermogen om werkzaamheden van uiteenlopende aard uit te voeren.
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep.
  • Je bent bereid om je werkuren te verdelen over 3 dagen.

Waar ga je werken?
Je bent 3 dagen per week werkzaam op het hoofdkantoor in Valkenburg aan de Geul. Naast jouw 4 vaste collega’s zijn er ook verschillende vrijwilligers en een boekhouder wisselend aanwezig op kantoor. Landelijk zijn ruim 500 vrijwilligers bij de organisatie betrokken. Je functioneert binnen een klein, zelfstandig team en ressorteert hiërarchisch onder de directeur-bestuurder van de stichting.

Wat bieden wij?
Naast een passend salaris (conform CAO Jeugdzorg schaal 5/6, afhankelijk van werkervaring) bieden we een dynamische en afwisselende werkomgeving met veel enthousiaste en betrokken vrijwilligers en medewerkers.
We willen mensen met een beperking nadrukkelijk uitnodigen om te solliciteren.

Vooralsnog gaat het om een contract voor de duur van een jaar, met (bij gebleken geschiktheid) een mogelijkheid op verlenging.

Interesse?
Je kunt je CV en sollicitatiebrief tot uiterlijk 15 november 2021 richten aan: pauline.aalten@stichtingwigwam.nl t.a.v. mw. P. Aalten, directeur-bestuurder Stichting Wigwam.

Voor meer informatie neem contact op via 043-6043707 of 06-21987614.