Aanmelding vrijwilligers

Aangezien het aantal plekken voor vrijwilligers momenteel zo goed als vol zit en we al met wachtlijsten werken, kun je bij interesse in vrijwilligerswerk het beste eerst contact opnemen via els@stichtingwigwam.nl of 06-30354244. Dan kunnen we jouexact laten weten waar we nog helpende handen kunnen gebruiken, zodat je na aanmelding niet teleurgesteld wordt!

Op dit inschrijfformulier kun je je aanmelden als vrijwilliger voor een of meerdere Jongeren- en/of Gezinsvakanties in het voorjaar, de zomer, de herfst en/of de wintervakantie in 2020. Indien je dit wenst kun je je dus voor meerdere vakantie(periode)s opgeven.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met Els Alzer via els@stichtingwigwam.nl of 06-30354244.

Let op: wanneer het onderstaande formulier is ingevuld en je op 'INSCHRIJVING VERZENDEN' klikt, verschijnt er een bevestiging in beeld dat het formulier is verzonden. Zie je dit niet, dan zijn er nog gegevens die niet correct zijn ingevuld, en is het formulier niet verzonden!

Na de bevestiging op het scherm ontvang je bovendien vrijwel onmiddellijk een bevestiging van de aanmelding in je email inbox. Krijg je deze niet, neem dan meteen contact met ons op.