Reviews Heusden

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie Heusden hebben achtergelaten.

Karel, Sonja en Nina

Algemene beoordeling: 10

We hebben genoten van weer een fantastische Wigwamvakantie; de projectleiding, de begeleider, de groep en de locatie met de lieve mensen, het klopte allemaal dit jaar. We danken jullie voor deze mooie ervaring!

Rensje Plantinga

Algemene beoordeling: 8

Er was een afwisselend programma waar voor alle kinderen wel iets bij zat. Vooral de afsluitavond met de wensen was super gedaan. Larissa heeft telkens leuk meegedaan met de activiteiten.
Het was een waardevolle ervaring. Larissa heeft veel grenzen verlegd en nieuwe ervaringen opgedaan. Urban jump, meerijden in de zijspan van de motor, op haar beurt wachten bij spelletjes etc. Het was heel prettig dat de vaste begeleider mee was om haar te begeleiden.
Doordat ons huisje grensde aan de gezamenlijke ruimte waren er voortdurend prikkels van voorbij lopende mensen, begeleiders etc.. wat jammer was voor Larissa.
Wij gaan ons niet weer aanmelden voor Heusden (hoewel dit een zeer veilige locatie is met allerlei leuke mogelijkheden ook in de omgeving, mattelplay, wonderland, BestZoo, Billypark Hemelrijk etc.) bedden erg slecht, geen horren voor de schuifdeuren waardoor niet goed te luchten was i.v.m. muggen.

Algemene beoordeling: 7

Als alleen staande ouder val je er toch vaak buiten! Ik was daar een week Zonder Televisie!
Kaart voor drankjes was wel erg Duur!
Heusden mis je toch wel een Bakker en een Slager en nog meer supermarkten je hebt alleen de spar die is wel Duur!
En een gezellig restaurant!

Algemene beoordeling: 10

Wigwamvakanties zijn aan te raden !! De 1e keer moet je misschien een drempel over, maar dan bén je er ook over 🙂
Het vakantieteam zit zo vol enthousiasme, gezellige sfeer, heel gevarieerd afgestemd programma voor de kinderen. Zo doen de kids ook weer nieuwe ervaringen op. Met ouders gezellig wat ondernemen overdag, of een praatje met elkaar. En ook heel veel tijd ineens hebben overdag om samen als ouders erop uit te kunnen gaan, of.. gewoon niets doen. Heel fijn dat deze organisatie bestaat, met een gedreven managementteam.

Algemene beoordeling: 9

De locatie is klein, en heel rustig. De huisjes zijn heel erg luxe. Dit samen zorgt voor een heel ontspannen sfeer en de eigenaren van de locatie dragen daar zeker heel positief aan bij. In de buurt is genoeg te doen, maar het is wel allemaal kleinschalig.

Claire Bambury

Algemene beoordeling: 10

Een geweldige vakantie, voelde echt als thuis komen in een warm bad...Alle kids hebben genoten van de programma's , van de vrijwilligers en hun vrolijkheid , en hun uithoudingsvermogen en wij van de leuke contacten met de andere ouders, en ook de vrijwilligers wat een fijne lieve betrokken mensen allemaal.. , en de mooie plekjes om te bezoeken. Het was weer een super fijn gevoel!! Op naar de volgende vakantie!!

John Span

Algemene beoordeling: 8

In de nabije omgeving is niet heel veel te doen en er waren erg veel muggen (aan de rand van de Peel) maar verder een prima plek. Mooie huisjes en er werd lekker gekookt. Rust en ruimte.

Sylvia Groenbos

Algemene beoordeling: 9

Weer super vakantie gehad in Heusden!

Simone en Wiebe Klaassen

Algemene beoordeling: 9

Wij hebben weer genoten! Ondanks de corona maatregelen hebben de vrijwilligers en coordinatoren er weer voor gezorgd dat wij konden genieten van eigen tijd en onze kinderen hebben genoten van de activiteiten en de persoonlijke aandacht.

Jolanda van Rossem

Algemene beoordeling: 7

Fijne vakantie voor het hele gezin

Algemene beoordeling: 9

Dit jaar voor het eerst een eenweekse zomervakantie en dan nu in Heusden. Wij vonden het een geweldige locatie! Helaas door Corona een iets andere opzet, maar nog steeds super. Het zwembad op het terrein was geweldig en wij zaten aan de achterkant, wat heerlijk rustig was.
Wat ook geweldig was m.n. met het oog op Yoran was dat we een "tuintje" hadden waarvan het hek af te sluiten was. Hij kon dus gewoon naar buiten lopen zonder dat we bang hoefden te zijn dat hij wegliep.
Verder was het geweldig dat we handdoeken en lakenpakketten konden bestellen en natuurlijk ook helemaal super de vers gebakken broodjes 's morgens!
De eigenaars waren heeeel erg betrokken en zó aardig, niets was ze teveel. Nou, wat ons betreft komen wij hier zeker nog een keer terug.

Heusden - zomer 2019

Algemene beoordeling: 9

Een mooie rustige overzichtelijke plek. Vooral de skelters en de dieren waren top! Onze eerste keer met de Wigwam, maar dankzij de geweldige vrijwilligers een supervakantie gehad! Voor herhaling vatbaar.

Sandra Cappon

Heusden - zomer 2019

Algemene beoordeling: 10

Vorig jaar voor het eerst naar Diessen geweest en we dachten dat dat al niet overtroffen kon worden... maar Heusden was geweldig. Hele mooie ruime accommodatie ( voor ons toch echt een pluspunt ), kleinschalig met een zwembad, snoezelruimte, fietsen, skelters, speeltuin en trampoline op het terrein. De eigenaars zijn heel vriendelijk en niks is ze te gek om te doen.
Mooie omgeving ( gelijk naast de Peel ) en ook voor honden een hele fijne omgeving waarbij ze vanaf het terrein gelijk los kunnen.
Kortom hopelijk volgend jaar weer deze locatie 😊

Meer weten?

Onze medewerkers helpen u graag verder!