Reviews Heusden

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie Heusden hebben achtergelaten.

Sylvia Groenbos

Algemene beoordeling: 9

Weer super vakantie gehad in Heusden!

Simone en Wiebe Klaassen

Algemene beoordeling: 9

Wij hebben weer genoten! Ondanks de corona maatregelen hebben de vrijwilligers en coordinatoren er weer voor gezorgd dat wij konden genieten van eigen tijd en onze kinderen hebben genoten van de activiteiten en de persoonlijke aandacht.

Jolanda van Rossem

Algemene beoordeling: 7

Fijne vakantie voor het hele gezin

Anoniem

Algemene beoordeling: 9

Dit jaar voor het eerst een eenweekse zomervakantie en dan nu in Heusden. Wij vonden het een geweldige locatie! Helaas door Corona een iets andere opzet, maar nog steeds super.

Het zwembad op het terrein was geweldig en wij zaten aan de achterkant, wat heerlijk rustig was.

Wat ook geweldig was m.n. met het oog op Yoran was dat we een "tuintje" hadden waarvan het hek af te sluiten was. Hij kon dus gewoon naar buiten lopen zonder dat we bang hoefden te zijn dat hij wegliep.

Verder was het geweldig dat we handdoeken en lakenpakketten konden bestellen en natuurlijk ook helemaal super de vers gebakken broodjes 's morgens!

De eigenaars waren heeeel erg betrokken en zó aardig, niets was ze teveel.

Nou, wat ons betreft komen wij hier zeker nog een keer terug.

Anoniem

zomer 2019

Algemene beoordeling: 9

Een mooie rustige overzichtelijke plek. Vooral de skelters en de dieren waren top! Onze eerste keer met de Wigwam, maar dankzij de geweldige vrijwilligers een supervakantie gehad! Voor herhaling vatbaar.

Sandra Cappon

Winter '19-'20

Algemene beoordeling: 10

Vorig voor het eerst naar Diessen geweest en we dachten dat dat al niet overtroffen kon worden... maar Heusden was geweldig. Hele mooie ruime accommodatie ( voor ons toch echt een pluspunt ), kleinschalig met een zwembad, snoezelruimte, fietsen, skelters, speeltuin en trampoline op het terrein. De eigenaars zijn heel vriendelijk en niks is ze te gek om te doen.

Mooie omgeving ( gelijk naast de Peel ) en ook voor honden een hele fijne omgeving waarbij ze vanaf het terrein gelijk los kunnen.

Kortom hopelijk volgend jaar weer deze locatie 😊