Reviews Heel

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie Heel hebben achtergelaten.

Marianne Hanegraaff

Heel - zomer 2022

Algemene beoordeling: 9

Alweer een top wigwam week in Heel. Projectleiders en vrijwilligers hebben t weer gefixt om ons (ouders) een onbezorgde week te hebben. En onze dochter heeft alle aandacht en zorg gekregen dat ze nodig had voor een heerlijke, welverdiende vakantie!
Heel is een top locatie!
Dank aan projectbegeleiders en vrijwilligers voor hun gastvrijheid en enthousiasme!

John Haan

Heel - zomer 2022

Algemene beoordeling: 10

een zeer leuke vakantie gehad en genoten van de kinderen die spelen op het veld voor de wigwam.
leuke avonden gehad met de ouders.
genoten van de vrijwilligers die genoten van de kinderen en zorgden dat voor iedereen het een leuke vakantie was.
leuke gezinnen waar je een gezellige avond mee kon hebben dus een prefecte vakantie zonder opmerkingen of negatieve reacties.

Heel - voorjaar 2022

Hele fijne vakantie gehad

Algemene beoordeling: 9

Top vakantie. Iedere keer weer verrast door het enthousiasme, liefde en tomeloze inzet van onbekende vrijwilligers voor ons en onze kinderen!
Ook voor de grote/kleine broer een fantastische vakantie met de andere brusjes.

Krista Wilschut

Algemene beoordeling: 9

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Natuurlijk ook heel veel geluk met het prachtige weer en de leuke groep. Maar de opzet en de invulling is grandioos. Tot volgend jaar!

Algemene beoordeling: 9

Wij, als ouders, hebben genoten van onze vakantie. We zijn weermeer tot elkaar gekomen en konden met een gerust hart de zorg voor onze twee zorgkinderen uit handen geven.
De kinderen hebben genoten van hun maatjes, de activiteiten en de locatie!!
En zo hebben we weer een Heel fijne gezinsvakantie gehad. Opgeladen om weer door te kunnen.

Anne Kramer

Algemene beoordeling: 10

Onze kinderen hebben genoten van de Wig Wamvakanties en wij als ouders ook. We kunnen het iedereen aanraden!

Jan Hendrik en Marja van der Wel

Algemene beoordeling: 10

We hebben een geweldige vakantie achter de rug. Erg dankbaar voor de inzet van alle vrijwilligers die áltijd klaarstonden voor de gezinnen. De kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad. En wij daardoor ook!!
Zo mooi om te zien hoe Margot na drie Wigwamvakanties gegroeid is.......zoveel vrijer geworden doordat ze weet hoe de Wigwamweken ingevuld worden, de herkenning van andere gezinnen en vrijwilligers, alle mogelijkheden die geboden worden tijdens de vakantie. Onze andere dochter heeft het ook enorm goed gehad. We hebben haar eigenlijk niet veel gezien tijdens de vakantie. Goed teken toch? Mooie herinneringen gemaakt.
Ook het contact met de andere gezinnen was erg prettig. Sfeer van saamhorigheid. Veel herkenning in de gesprekken over de gezinssituaties. Doet goed. Gevoel van 'thuiskomen'.
Kamperen beviel goed, hoewel de mollen onder onze tent ons wel wakker gehouden hebben.
Compliment voor Bert en Angela, die elke keer weer onze afwas hebben gedaan omdat er geen faciliteiten waren om dat zelf te doen. En zij zorgden voor elke dag vers brood, afgeleverd bij de tent. Luxer kan toch niet?
Vandaar een welverdiende 10 voor deze vakantie.

Sylvia

Algemene beoordeling: 7

Het was weer een heerlijke wigwam vakantie in Heel met leuke activiteiten voor de kids (Ballorig, zwemmen, boottocht) en lekker ontspannen uurtjes voor de ouders.

Karel en Sonja

Algemene beoordeling: 6

We gaan sinds 2004 mee met Wigwam vakanties en voor onze dochter is het echt een Top vakantie! Ze ziet er ieder jaar naar uit en maakt altijd mooie dingen mee, ook deze keer heeft ze genoten. In 2021 was het voor het eerst dat we door omstandigheden minder tevreden waren, maar we hebben genoeg vertrouwen in Wigwam dat we volgend jaar weer een top vakantie zullen hebben!

Familie Recio

Algemene beoordeling: 10

De Wigwam vakantie is vooral een vakantie voor onze kinderen met een beperking. Wij hebben er hele goede ervaring met deze vakanties. Er wordt aan alles gedacht en er wordt ook bij het organiseren van activiteiten, rekening gehouden met de beperking van de kinderen. De kinderen worden heel goed op hun gemak gesteld en in het zonnetje gezet en er wordt ook gezorgd dat de ouders tot rust kunnen komen en zich kunnen vermaken.

Anne Kramer

Algemene beoordeling:

Is 100% positief!

Familie Smit

Algemene beoordeling: 9

Na 5 jaar konden we eindelijk weer naar Heel. Met zn vieren keken wij heel erg uit naar deze vakantie; de lokatie, de nieuwe huisjes. Wat hebben wij ontzettend genoten! Het team dat deze week aanwezig was, was zeer enthousiast, er werden leuke activiteiten gedaan en onze kinderen hebben enorm veel plezier gehad! Het was heerlijk om in deze week de zorg van onze twee kinderen aan de maatjes over te kunnen dragen. Wat hebben ze geboft met elkaar; er was een superklik. Totaal relax kwamen weer thuis, gelukkig hebben we de verhalen en de foto's en filmpjes nog.

Leon Vrijland

Algemene beoordeling: 8

Een vakantie waar je tijdelijk ontzorgt wordt doordat de zorg voor de kinderen tijdelijk overgenomen wordt. Dit geeft rust en de mogelijkheid om ook zelf iets te doen waar je anders niet aan toe komt. Even tijd voor elkaar ... en het mooiste is dat de kinderen met volle teugen genieten van de activiteiten en hun vakantie.

Fam. Bouterse

Algemene beoordeling: 10

Er was al weer lang van te voren uitgekeken naar de vakantie en gelukkig voldeed de vakantie dan ook weer naar alle verwachtingen. De jongens hebben dan ook weer volop genoten! Er werd gelachen en gehuild, gesport en geluierd, gerend en gesprongen, geskelterd en gevoetbald, heerlijk gegeten en gedronken, gespeeld en geknutseld, gezwommen en gesnoezeld, gevaren en gelopen, geklest en gezongen ...en vooral werd hun wens vervuld op de wensenavond! Dus ronduit dus een TOPvakantie! En wij als ouders hebben genoten en vooral opgeladen van de 'vrije tijd'. En we tellen al weer af naar volgend jaar! Hartelijk bedankt voor het organiseren van deze top vakantie met leuke projectleiders en vrijwilligers!

Algemene beoordeling: 9

Het was weer een gezellige vakantie week in Heel; met een enthousiast team én een stralende zonnige week heeft onze dochter en hebben wij weer genoten. Ook het samenzijn met ouders en het delen van ervaringen maakt de week erg waardevol. Ga zo door Wigwam !

Algemene beoordeling: 9

Was onze 1ste wigwamvakantie. Super ontvangst alsof we al tot de “familie” behoorden. Heerlijk ontzorgt door de vrijwilliger al vanaf het moment dat we de tassen aan het uitpakken waren! Leuk ook dat er een koffiemoment voor alle ouders de eerste ochtend zodat je in alle rust kunt kennismaken. Relaxte sfeer en hele mooie locatie!

Algemene beoordeling: 9

Enorm genoten, mooie locatie en er werd veel gedaan met de kinderen door heel vriendelijke vrijwilligers.

Algemene beoordeling: 9

Enorm genoten, werd veel gedaan voor de kinderen, vriendelijke vrijwilligers.

Bianca Beersma

Algemene beoordeling: 10

Wat hebben we weer genoten van de Wigwamvakantie! Heel veel dank aan alle vrijwilligers die onze kinderen zo’n fijne week hebben bezorgd!

Jennet van der Harst

Algemene beoordeling: 10

We hebben genoten. Onze dochter heeft een prachtweek gehad met een lieve vrijwilligster en een hele leuke groep.

Algemene beoordeling: 9

De meest gave vakantie die er is waarbij iedereen mag zijn wie hij is.

Mark Seegers

Algemene beoordeling: 10

Door corona verliep de vakantie dit jaar heel anders dan we verwacht hadden. Onze vakantie werd aanvankelijk geannuleerd, maar dankzij alle inspanningen van Wigwam hebben we toch nog een heerlijke vakantie gehad op de mooie locatie Heel. Het is erg fijn dat Wigwam heeft geprobeerd om alle gezinnen toch een fijne vakantie te bezorgen! Onze week was zeer geslaagd dankzij een fantastische projectleider en dankzij de geweldige vrijwilligers. We kijken al uit naar de volgende vakantie! Nogmaals bedankt!

Anneriek Bouterse

Algemene beoordeling: 10

We hebben met het hele gezin weer een fantastische week vakantie gehad. De heimwee was al af te lezen op de gezichten toen we net terug reden naar huis. Dat zegt al genoeg. Iedereen heeft het reuze naar zijn zin gehad en dat was niet altijd het geval voordat we met de Wigwam op vakantie gingen. Geweldig hoe de vrijwilligers zich in zetten om het onze kinderen het zoveel mogelijk naar de zin te maken. Dit waren voor hen soms dagen van 10 tot 10 waarbij alleen rond het avondeten onze kinderen thuis te vinden waren. De rest van de tijd waren de vrijwilligers in touw voor de kids. Bijzondere en zeer gewaardeerde inzet voor ons als ouders om dit te ervaren. Ook de contacten met de andere gezinnen waren zeer fijn en er hing een relaxte sfeer op het terein. Een week was voor iedereen te kort en we hopen volgend jaar weer 2 weken mee te mogen met de Wigwam.

Familie Mingelen

Algemene beoordeling: 10

Geweldige week gehad. Geweldig dat de locatie Heel er weer is, ook al waren wij er nog niet eerder. Wat een fijn plekje, en wat was het fijn met alle vrijwilligers.

Jan Hendrik en Marja v.d. Wel

Algemene beoordeling: 10

We hebben een geweldig fijne vakantie gehad in Heel. Dit jaar een kleine groep vanwege de Corona. Dat maakte het overzichtelijk en knus. De kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad. De vrijwilligers hebben zich 200% ingezet en waren erg enthousiast. Dat heeft een positieve uitwerking op de kinderen. Én op de ouders. Wij hebben zelf heerlijk kunnen fietsen in het prachtige landschap van Limburg. Iets waar we anders zelden samen tijd voor hebben, omdat onze dochter met Down de wereld zo spannend vindt dat ze nauwelijks de deur uit wil. Dus veel qualitytime voor elkaar als ouders. Zo waren we echt opgeladen door deze vakantie. De Wigwam is met vlag en wimpel geslaagd!!

Algemene beoordeling: 10

Aandacht voor je kind en ontspanning voor de ouders.

Algemene beoordeling: 9

Ondanks de corona toch een hele mooie vakantie, en dochter heeft genoten nu de groep wat kleiner was.

Algemene beoordeling: 8

Erg leuke vakantie met fantastische vrijwilligers. Leuk programma voor de kinderen met voldoende ruimte voor aanpassingen en creatieve invulling.

Algemene beoordeling: 10

Wij hebben een top vakantie gehad met ons gezin. Enorm genoten. Geweldig, de inzet van alle vrijwilligers. Hun enthousiasme en hulp is enorm door ons gewaardeerd. De sfeer gezellig!! Door de Corona was het aantal gezinnen klein dat per week kon deelnemen. 5. Dat maakte het o.i. knus en overzichtelijk. We kampeerden in een eigen tent. Veel ruimte op de 'camping'. We maakten gebruik van het sanitair op het terrein. Hadden door de Corona zelfs een eigen douche en toilet. Wat een luxe; we konden zodoende onze toiletspullen gewoon laten staan. Onze dochters genoten allebei op hun eigen manier van de aandacht die ze kregen. En wij als ouders konden veel tijd samen doorbrengen en genoten van de mooie omgeving die we m.n. op de fiets hebben verkend. Dank voor deze heerlijke tijd lieve Wigwammers!!

Meer weten?

Onze medewerkers helpen u graag verder!