Reviews Diessen

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de Diessen hebben achtergelaten

Anoniem

Algemene beoordeling: 9

Het is ieder jaar weer een fijn gevoel als je ziet hoe je kind geniet van de leuke dingen die er gedaan worden, maar ook de rust die desnoods gepakt wordt als dit nodig is. Er is een soort van saamhorigheid. We komen aan elkaar toe. De vrijwillilgers maken er een groot feest van. Wij vinden het ieder jaar weer fijn om mee te gaan.

Caitlin Wilschut (vrijwilliger)

Algemene beoordeling: 9

Hartstikke leuke week met super gezellige kids en vrijwilligers!

Debby Wilschut

Algemene beoordeling: 8

Wigwam vakanties zijn super voor mensen die echt even 'niets' willen. Geen zorgen om de kinderen en ook zelf even op adem kunnen komen zonder het idee te hebben dat je als ouder buiten spel gezet wordt.

Daan Hoeke (vrijwilliger)

Algemene beoordeling: 9

Ontzettend mooi, veel geleerd, gelachen en genoten. Fijn om zo voor anderen een mooie vakantie neer te zetten.

Xandra Thiele

Algemene beoordeling: 10

Wat een supervakantie!!! De kinderen hebben het helemaal naar hun zin, als ouder kom je helmaal tot rust. En we hebben heerlijk gegeten. Onze dank en onze harte gaan uit naar de Wigwam en haar vrijwilligers die dit voor ons mogelijk maken. Supersuper gaaf en super bedankt!!

Jacques Slingerland (vrijwilliger)

Algemene beoordeling: 8

Een wigwamvakantie is een win-win situatie: je geeft de ouders een vakantie en je ontvangt een leerzame vakantie.

Anne-Marie

Algemene beoordeling: 9

Zeer ontspannen, na een hele drukke periode waarin (vanwege corona) onze zoon 10 weken lang aan huis gebonden was en alle zorg op ons als ouders neerkwam. Een heel enthousiast en deskundig team die goed voor ons en onze zoon gezorgd hebben.

Anoniem

Algemene beoordeling: 6

Het concept met de maaltijden is fijn dan wordt je echt verzorgd. De studio's vonden wij niet comfortabel,we misten een bankstel en helaas door de vele muggen en extreme hitte ook niet lekker geslapen. Opvallend was dat veel mensen zelf klamboe's en ventilatoren mee hadden genomen, dan wel ter plaatse gekocht hadden.De begeleiding doet het super met de kinderen.

Saskia Blonk

Algemene beoordeling: 8

Ondanks de warmte goed bevallen.

Marina

zomer 2019

Algemene beoordeling: 9

De hele vakantie was mooi, heerlijke geserveerde maaltijden waardoor wij ons "in de watten gelegd" voelden. Kinderen hebben genoten en ik heb heerlijke vakantie beleefd, voor iedereen wat in de omgeving of rustig met een boek in mijn handen. Leuke vrijwilligers, soms even overleggen waar het nodig was. Vriendelijk personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Bedankt!

Albert Kamphuis

Algemene beoordeling: 10

Je kunt hier allerlei woorden los laten: inspirerend, ontspannend, verbindend, synchroon, goed georganiseerd, lekker eten (!) en (wat een geluk … 🙂 mooi warm weer).

Ik vermoed dat ik besmet ben geraakt met het Wigwam/Diessen virus....

Sandra

Algemene beoordeling: 9

Voor mij was het dit jaar de allereerste keer dat ik vrijwilligerswerk heb gedaan. Bij wigwam in Diessen kwam ik terecht in een warme groep mensen en ze vingen mij meteen goed op. De samenwerking was erg goed en heel erg leuk. Met alle vrijwilligers hebben we er een leuke week van gemaakt voor de kinderen, ouders en voor onszelf. Ik kom zeker nog een keer terug om te helpen!

Sandra Cappon

Algemene beoordeling: 10

Ons gezin ging voor het eerst wigwammen, na al veel geprobeerd te hebben voor onze dochter wat het toch eigenlijk net niet was. Wat zijn wij blij dat we het toch nog een keer hebben geprobeerd, onze dochter en wij hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad.

De accommodatie in Diessen is prima, heerlijk dat we niet hoeven te koken. Ontbijt, lunch en diner alles was meer dan goed en genoeg. De appartementen ook prima.

Het activiteitenprogramma was geweldig leuke, gezellige en uitdagende dingen gedaan.

De omgeving leuk om te verkennen per fiets of wandelen.

Familie van der Kooi

Algemene beoordeling: 8

Na een paar jaar letterlijk 'wigwammen' in Heel deze keer gekozen voor een 'luxe' all inclusive vakantie in Diessen. 2 weken relaxen, niet koken, fietsen in de omgeving etc.. Met een heel nieuw team hebben Coen en Gillian er toch een mooie periode van weten te maken. Het weer was wat wisselvallig, dus dan is het wel prettig dat het geheel overdekt is. Nadeel is tegelijk dat je sneller binnen blijft zitten. Eten was goed en alles kan naar wens geregeld worden. Speciaal bed geregeld, die pastte prima in het appartement. Ga zo door in Diessen!

Albert Kamphuis

Algemene beoordeling: 10

Ik vermoed - weet het wel zeker - dat het voor de kinderen, ouders, vrijwilligers en leiding een bijzonder aangename week was. Het gehalte aan vertrouwen, plezier en toewijding was hoog. En hoewel alles heel verantwoord plaats vond, was het allemaal erg ontspannend en kon iedereen zich op zijn gemak voelen.

Ik houd van win-win situaties en deze week was zo één!!

En wat is er veel gelachen met elkaar. Mijn gulle complimenten voor alle betrokkenen!

Esmee

Algemene beoordeling: 9

Diessen is een nieuwe locatie van de stichting Wigwam vakanties. Na 2 jaar vrijwilligster geweest te zijn in Heel, nu gekozen voor de locatie Diessen.

Mooie locatie, veel ruimte en veel leuke dingen te doen in de omgeving. Gezellige groep vrijwilligers en gezinnen! Ik vond het een top week!

Wil jij de gezinnen ook een onvergetelijke vakantie bezorgen? Ga dan ook een keer als vrijwillig(st)er mee met de Wigwamvakanties!