Reviews Diessen

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de Diessen hebben achtergelaten

Eveline Kuijpers

Diessen - zomer 2022

Algemene beoordeling: 9

Het was voor mijn dochter een super ervaring, de eerste keer en ze wilde niet naar huis.
Het eten was, zoals al bij jullie bekend, onder de maat en misschien kan er iets aan de krakende bedden worden gedaan. Verder was het voor ons een hele fijne ervaring met mooie herinnneringen. Projectleiding was top, begeleiders ook super lief!

Alida Rohaan

Algemene beoordeling: 9

Wij hebben weer een geweldige vakantie gehad. Niet in Valkenburg maar in Diessen deze keer. Door de wateroverlast in Limburg konden we niet naar Valkenburg, maar we hebben een vervangende locatie gekregen in Diessen.
Geweldig hoe snel jullie dat voor elkaar hebben gekregen.
We moesten even omschakelen maar het was echt fantastisch, dank voor de gezellige weken.

Corina van der Zwaan

Gezelligheid voor ons allemaal

Algemene beoordeling: 9

We hebben genoten! prima accommodatie, lekker eten .. Prachtig gevarieerd programma super vrijwillig(st)ers.

Algemene beoordeling: 10

Wederom hebben we genoten van de vakantie in Diessen.
Fijne projectleiding en vrijwilligers.
De kinderen hebben weer genoten van het programma.
Het contact met de andere ouders en de projectleiding/vrijwilligers is op deze locatie erg fijn.
De kinderen roepen nu al dat ze volgend jaar weer naar Diessen willen.

Diane van' t Zand

Algemene beoordeling: 8

Het was een prima altenatief omdat Valkenburg niet door kon gaan.

Algemene beoordeling: 5

Studio was erg gehorig hoorden vaak de deuren dicht gaan geen bankstel ook geen tuinstel bedden erg hard veel last van muggen en vliegen.
W.C zat geen handgreep Douche ook geen handgreep Douche daar ging vaak het licht vanzelf uit. Uitzicht keek uit op een bouwput.
Studio bij aankomst vloer was niet schoon. Ik wou ook nog even kwijt de eetzaal de vloer was de hele week vies dat kwam er lag hondenhaar op.

Reactie Wigwam: Ontzettend vervelend om te horen dat uw vakantie niet naar wens was. Uw reactie is voor ons bijzonder waardevol en daarom zouden we graag contact met u willen opnemen. Daarom is het erg jammer dat u deze review anoniem heeft ingevuld. Indien u dit alsnog wenst kunt u altijd contact met ons opnemen.

Sylvia Reinders-Sannes

Algemene beoordeling: 10

Een geweldige locatie in Diessen, er zijn mooie activiteiten voor de kinderen en wij zijn echt tot rust gekomen. De begeleiders wisten heel goed hoe ze moesten handelen (we hebben 2 beperkte meisjes), het was helemaal top.

Super vrijwilligers , leuke activiteiten. Goed op elkaar afgestemd

Richard, Anneke en Sarah

Algemene beoordeling: 9

Het was weer een hele fijne, gezellige vakantie. De projectleiders en vrijwilligers waren ook fijn om te hebben, deden het super, een goed team. Kindlief heeft zich weer erg vermaakt en veel gelachen en plezier gehad en wij dus ook. Dus al met al weer een topvakantie. Dank jullie wel dat jullie dit weer mogelijk hebben gemaakt.

Algemene beoordeling: 9

Een geweldige ervaring, ontlastend, ontspannend met de andere ouders en goede begeleiders en vrijwilligers

SB

Algemene beoordeling: 10

Als je weet dat je kind in goede handen is en geniet, kan je zelf ook relaxen en genieten van een heerlijke vakantie. Fijn om de zorg even uit handen te kunnen geven aan een kundig en enthousiast team van vrijwilligers en leiding.

Saida van der Schaaf

Algemene beoordeling: 9

Wat een geweldige week hebben we gehad. Afgelopen zondag aangekomen en vandaag weer thuisgekomen. Onze eerste wigwam vakantie. Locatie Diessen is een hele mooie plek. De plek wordt gemaakt door de vrijwilligers en de ouders. Ook is het fijn dat er 3 keer op een dag het eten verzorgd wordt. Fardau onze dochter moest op de eerste dag in de ochtend natuurlijk nog wel even wennen. Maar in de middag zagen we gelijk dat ze het ontzettend naar haar zin had. Ze had dan ook een geweldige begeleider. Ook onze oudste dochter Iris heeft genoten. Ze heeft meegeholpen als vrijwilliger en net zo genoten als ons. De avonden met de ouders samen waren heel gezellig. Volgend jaar gaan we zeker weer een wigwam vakantie boeken. Ik kan de locatie Diessen iedereen aanraden.

Algemene beoordeling: 9

Het is ieder jaar weer een fijn gevoel als je ziet hoe je kind geniet van de leuke dingen die er gedaan worden, maar ook de rust die desnoods gepakt wordt als dit nodig is. Er is een soort van saamhorigheid. We komen aan elkaar toe. De vrijwillilgers maken er een groot feest van. Wij vinden het ieder jaar weer fijn om mee te gaan.

Debby Wilschut

Algemene beoordeling: 8

Wigwam vakanties zijn super voor mensen die echt even 'niets' willen. Geen zorgen om de kinderen en ook zelf even op adem kunnen komen zonder het idee te hebben dat je als ouder buiten spel gezet wordt.

Xandra Thiele

Algemene beoordeling: 10

Wat een supervakantie!!! De kinderen hebben het helemaal naar hun zin, als ouder kom je helmaal tot rust. En we hebben heerlijk gegeten. Onze dank en onze harte gaan uit naar de Wigwam en haar vrijwilligers die dit voor ons mogelijk maken. Supersuper gaaf en super bedankt!!

Anne-Marie

Algemene beoordeling: 9

Zeer ontspannen, na een hele drukke periode waarin (vanwege corona) onze zoon 10 weken lang aan huis gebonden was en alle zorg op ons als ouders neerkwam. Een heel enthousiast en deskundig team die goed voor ons en onze zoon gezorgd hebben.

Algemene beoordeling: 6

Het concept met de maaltijden is fijn dan wordt je echt verzorgd. De studio's vonden wij niet comfortabel, we misten een bankstel en helaas door de vele muggen en extreme hitte ook niet lekker geslapen. Opvallend was dat veel mensen zelf klamboe's en ventilatoren mee hadden genomen, dan wel ter plaatse gekocht hadden.De begeleiding doet het super met de kinderen.

Saskia Blonk

Algemene beoordeling: 8

Ondanks de warmte goed bevallen.

Marina

Diessen - zomer 2019

Algemene beoordeling: 9

De hele vakantie was mooi, heerlijke geserveerde maaltijden waardoor wij ons "in de watten gelegd" voelden. Kinderen hebben genoten en ik heb heerlijke vakantie beleefd, voor iedereen wat in de omgeving of rustig met een boek in mijn handen. Leuke vrijwilligers, soms even overleggen waar het nodig was. Vriendelijk personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Bedankt!

Sandra Cappon

Diessen - zomer 2018

Algemene beoordeling: 10

Ons gezin ging voor het eerst wigwammen, na al veel geprobeerd te hebben voor onze dochter wat het toch eigenlijk net niet was. Wat zijn wij blij dat we het toch nog een keer hebben geprobeerd, onze dochter en wij hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad.
De accommodatie in Diessen is prima, heerlijk dat we niet hoeven te koken. Ontbijt, lunch en diner alles was meer dan goed en genoeg. De appartementen ook prima. Het activiteitenprogramma was geweldig leuke, gezellige en uitdagende dingen gedaan. De omgeving leuk om te verkennen per fiets of wandelen.

Meer weten?

Onze medewerkers helpen u graag verder!