Reviews Diessen

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de Diessen hebben achtergelaten

Anoniem

Algemene beoordeling: 9

Het is ieder jaar weer een fijn gevoel als je ziet hoe je kind geniet van de leuke dingen die er gedaan worden, maar ook de rust die desnoods gepakt wordt als dit nodig is. Er is een soort van saamhorigheid. We komen aan elkaar toe. De vrijwillilgers maken er een groot feest van. Wij vinden het ieder jaar weer fijn om mee te gaan.

Debby Wilschut

Algemene beoordeling: 8

Wigwam vakanties zijn super voor mensen die echt even 'niets' willen. Geen zorgen om de kinderen en ook zelf even op adem kunnen komen zonder het idee te hebben dat je als ouder buiten spel gezet wordt.

Xandra Thiele

Algemene beoordeling: 10

Wat een supervakantie!!! De kinderen hebben het helemaal naar hun zin, als ouder kom je helmaal tot rust. En we hebben heerlijk gegeten. Onze dank en onze harte gaan uit naar de Wigwam en haar vrijwilligers die dit voor ons mogelijk maken. Supersuper gaaf en super bedankt!!

Anne-Marie

Algemene beoordeling: 9

Zeer ontspannen, na een hele drukke periode waarin (vanwege corona) onze zoon 10 weken lang aan huis gebonden was en alle zorg op ons als ouders neerkwam. Een heel enthousiast en deskundig team die goed voor ons en onze zoon gezorgd hebben.

Anoniem

Algemene beoordeling: 6

Het concept met de maaltijden is fijn dan wordt je echt verzorgd. De studio's vonden wij niet comfortabel, we misten een bankstel en helaas door de vele muggen en extreme hitte ook niet lekker geslapen. Opvallend was dat veel mensen zelf klamboe's en ventilatoren mee hadden genomen, dan wel ter plaatse gekocht hadden.De begeleiding doet het super met de kinderen.

Saskia Blonk

Algemene beoordeling: 8

Ondanks de warmte goed bevallen.

Marina

Diessen - zomer 2019

Algemene beoordeling: 9

De hele vakantie was mooi, heerlijke geserveerde maaltijden waardoor wij ons "in de watten gelegd" voelden. Kinderen hebben genoten en ik heb heerlijke vakantie beleefd, voor iedereen wat in de omgeving of rustig met een boek in mijn handen. Leuke vrijwilligers, soms even overleggen waar het nodig was. Vriendelijk personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Bedankt!

Sandra Cappon

Diessen - zomer 2018

Algemene beoordeling: 10

Ons gezin ging voor het eerst wigwammen, na al veel geprobeerd te hebben voor onze dochter wat het toch eigenlijk net niet was. Wat zijn wij blij dat we het toch nog een keer hebben geprobeerd, onze dochter en wij hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad.
De accommodatie in Diessen is prima, heerlijk dat we niet hoeven te koken. Ontbijt, lunch en diner alles was meer dan goed en genoeg. De appartementen ook prima. Het activiteitenprogramma was geweldig leuke, gezellige en uitdagende dingen gedaan. De omgeving leuk om te verkennen per fiets of wandelen.