Reviews Arnhem

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie Arnhem hebben achtergelaten.

Joke Lenaerts

Arnhem - winter '21-'22

Algemene beoordeling: 9

Het was echt fantastisch weer. We hebben enorm genoten en zijn helemaal tot rust gekomen. Dankjewel!

Mark

Arnhem - winter '21 - '22

Algemene beoordeling: 9

We hebben weer genoten van een heerlijke vakantie. Erg fijn dat het Wigwam ondanks de coronamaatregelen is gelukt om een leuke vakantie te organiseren. De projectleiders en vrijwilligers hebben hard gewerkt om ons een fijne week te bezorgen. We kijken uit naar de volgende Wigwam!

Bianca Beersma

Algemene beoordeling: 9

Wat hebben we een heerlijke tijd gehad tijdens de Winterwigwam in Arnhem! Onze zoon van negen jaar, die ernstig verstandelijk beperkt is, had de tijd van zijn leven met zijn lieve maatje. Hij genoot van het paardrijden, zwemmen, en snoezelen. Onze dochter van dertien jaar ontmoette haar vrienden van vorige Wigwamvakanties weer en deed samen met hen allerlei afwisselende en uitdagende activiteiten, zoals klimmen, lasergamen en een escape-room spel. Mijn man en ik genoten van de rust en de gezelligheid met andere ouders en vrijwilligers. Hartelijk dank Stichting Wigwam, voor het mogelijk maken van deze geweldige vakanties!

Irma

Algemene beoordeling: 9

We hebben ontzettend genoten in Arnhem, perfecte plek, ook al is het slecht of koud weer!

Corina van der Zwaan

Geweldig!

Bianca Beersma

Arnhem - winter '18-'19

Algemene beoordeling: 10

Wat hebben we genoten van de Winterwigwam! Een ruime bungalow, veel faciliteiten voor onze zoon, maar bovenal de geweldige vrijwilligers zorgden voor een heerlijke tijd voor onze kinderen en ook voor ons als ouders. Veel dank aan het Winterwigwam-team!