Reviews Arnhem

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie Arnhem hebben achtergelaten.

Bianca Beersma

Algemene beoordeling: 9

Wat hebben we een heerlijke tijd gehad tijdens de Winterwigwam in Arnhem! Onze zoon van negen jaar, die ernstig verstandelijk beperkt is, had de tijd van zijn leven met zijn lieve maatje. Hij genoot van het paardrijden, zwemmen, en snoezelen. Onze dochter van dertien jaar ontmoette haar vrienden van vorige Wigwamvakanties weer en deed samen met hen allerlei afwisselende en uitdagende activiteiten, zoals klimmen, lasergamen en een escape-room spel. Mijn man en ik genoten van de rust en de gezelligheid met andere ouders en vrijwilligers. Hartelijk dank Stichting Wigwam, voor het mogelijk maken van deze geweldige vakanties!

Nick

Algemene beoordeling: 9

Mijn eerst winter Wigwam en wat was het leuk. Nu begeleide ik 7 brusjes, waar ik in de zomer een kind met een beperking begeleiden. En bij de brusjes kan ik mijn energie veel meer kwijt wat de kinderen zelf ook veel leuker vinden. Al met al een nogmaals een hele leuke wigwam ervaring!

Albert Kamphuis

Algemene beoordeling: 9

Het raakt mij altijd weer hoe warm, goed en gezellig het is. Het is weldadig. Wat ik zie geldt dat voor iedereen, voor alle betrokkenen zoals dat mooi heet. Misschien ietsjes minder voor de projectleiding die zich (het meest) verantwoordelijk voelen en weten. (:-) )

Irma

Algemene beoordeling: 9

We hebben ontzettend genoten in Arnhem, perfecte plek, ook al is het slecht of koud weer!

Corina van der Zwaan

Geweldig!

Bianca Beersma

Winter 2018-2019

Algemene beoordeling: 10

Wat hebben we genoten van de Winterwigwam! Een ruime bungalow, veel faciliteiten voor onze zoon, maar bovenal de geweldige vrijwilligers zorgden voor een heerlijke tijd voor onze kinderen en ook voor ons als ouders. Veel dank aan het Winterwigwam-team!

Monique

Winter 2017-2018

Algemene beoordeling: 9

Een winterse wigwam, maar wat was die warm! De groep begeleiders waren ontzettend enthousiast en betrokken, liefdevol naar onze kinderen toe. Ook het terrein van Bio Arnhem is vol mogelijkheden en fantastisch qua snoozel. De huizen zijn riant, de bedden slapen fantastisch. Enige nadeel is dat we nu thuis moeten ontwigwammen en dat heeft zijn tijd nodig...