Geheimhoudingsplicht

Wigwam gaat zorgvuldig om met (persoons)gegevens en verwacht dat ook van haar medewerkers (personeel en vrijwilligers). Daarom geldt voor hen een geheimhoudingsplicht, zowel voor, tijdens als na afloop van hun werkzaamheden voor Wigwam. Deze geheimhoudingsplicht houdt in dat de medewerker/vrijwiliger informatie over gezinnen, kinderen/jongeren, andere vrijwilligers of personeel van Wigwam, die hem ter ogen of oren komt tijdens zijn (vrijwilligers)werk, niet deelt met derden.

Bij einde van het dienstverband / de vrijwilligersovereenkomst / de wigwamvakantie retourneert de medewerker alle eigendommen en vernietigt of retourneert alle correspondentie, aantekeningen, (digitale) informatie en andere zaken die betrekking hebben op de activiteiten van/bij Wigwam.