Even voorstellen....

Pauline Aalten

Wat voel ik mij vereerd dat ik per 1 juli het stokje van Hanny mag overnemen als directeur-bestuurder bij Stichting Wigwam. De missie van de stichting ligt mij nauw aan het hart en waar ik in mijn carrière altijd mijn passie heb gevolgd, kijk ik er enorm naar uit om Stichting Wigwam nog meer in haar kracht te gaan zetten.

Graag wil ik mij persoonlijk voorstellen. Mijn naam is Pauline Aalten, 46 jaar oud, vanuit de Achterhoek voor mijn studie naar Maastricht vertrokken om daar zowel Gezondheidswetenschappen als Psychologie te gaan studeren. Hierna ben ik ruim 23 jaar in diverse functies werkzaam geweest bij de Universiteit Maastricht. Zowel binnen de wetenschap, onderwijs en de afgelopen 2 jaar als lid van het management team van het studenten service centrum.

Ik woon samen met mijn partner, dochter, zoon en pleegdochter in een Limburgse vakwerkboerderij in Puth. Hier genieten wij volop van het bourgondische leven, onze dierenbende en houden wij van reizen.

Het voelt goed dat ik mij nu mag gaan inzetten om tezamen met collega’s en vrijwilligers zorg te dragen voor een toekomstbestendige koers van Stichting Wigwam. Gezien de gedrevenheid en het enthousiasme van iedereen die hierbij betrokken is ga ik vol vertrouwen deze nieuwe uitdaging tegemoet.

Ik kijk ernaar uit om iedereen te gaan ontmoeten!