Enquête Vrijwilligers

Dank voor je inzet als vrijwilliger voor Stichting Wigwam. Zonder vrijwilligers zouden deze vakanties niet kunnen plaatsvinden. Hopelijk heb je zelf ook een fijne tijd gehad. Graag horen wij je mening en ervaringen, zodat we volgend jaar een nog betere vakantie kunnen realiseren. Daarom willen we je vragen deze enquête (eventueel anoniem) in te vullen en te verzenden.

Naast het invullen van de enquete kun je ook een review achterlaten over jouw vakantie-ervaring of via deze link.

• Enquête Vrijwilligers Wigwamvakantie 2023

• Op welke locatie ben je geweest en in welke periode?

• TIP

• SCORE

• 12345678910
  • Hartelijk dank voor het invullen van de enquête en hopelijk zien we je volgend jaar weer! Jouw reacties en suggesties nemen we mee in onze evaluatie, en waar mogelijk passen we de verbeterpunten toe. Wil je graag dat we contact met je opnemen over de enquête vul dan zeker hierboven je naam en telefoonnummer of emailadres in. Met vriendelijke groet, Stichting Wigwam

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.