Pinksterweekend wordt Brussenweekend!

brus

Afgelopen jaar werd er bij Wigwam voor het eerst een brussenweekend georganiseerd. De evaluatie van deze pilot was zeer positief. Vandaar dat we ook dit jaar een brussenweekend hebben gepland. Een mooie gelegenheid voor alle Wigwam-brussen om samen een geweldig weekend te beleven!

Het weekend zal plaatsvinden op de Wigwamlocatie in Heel van 4 tot en met 6 juni 2022. De groep wordt verdeeld in twee subgroepen: 8-15 jaar en 16-25 jaar. De kosten voor deelname (inclusief overnachting en maaltijden) zijn 150 euro.
Wij zijn benieuwd naar jullie Wigwam-ervaringen en naar jullie ideeën over brussen tijdens Wigwamvakanties. Een ding is zeker: Het wordt een gezellig weekend!

Het weekend wordt georganiseerd door 3 ervaren Wigwam-brussen:

·         Mijn naam is Vivianne en ik ben 22 jaar oud. Ik ben de 3 jaar oudere zus van mijn broertje Tim. Hij heeft het syndroom van Down. Ik ben op mijn 17de begonnen als vrijwilliger bij de Wigwam. Met veel plezier mocht in afgelopen twee jaar en ook dit jaar weer projectleider zijn op de locatie in Heel.

·         Mijn naam is Arnout. Ik ben 24 jaar en heb 10 jaar met mijn broer gewigwamd. Daarna heb ik het vrijwilligerswerk opgepakt! Sinds twee jaar ben ik projectleider in Arnhem en Nieuwveen en hoop dit nog lang te kunnen doen!

·         Ik ben Juul, 29 jaar oud. Ik ben de zus van Geert (26). Geert is ernstig meervoudig gehandicapt. Toen ik 11 was ging ik voor het eerst mee wigwammen en ik vond het fantastisch. Vanaf m'n 16e ben ik vrijwilliger geworden en ik ben projectleider geweest in Frankrijk en Nieuwveen!

Ben je nieuwsgierig geworden of heb je vragen, laat dat dan weten via een mail aan heel@stichtingwigwam.nl

Daarna zal je verdere informatie over het weekend ontvangen via de mail.

Brussenweekend