Brussen en brusjes gezocht!

brusjes

Wij zijn op zoek naar jou!

Wij zijn opzoek naar enthousiaste brusjes tussen de 13 en 18 jaar. Samen met Wigwam willen wij een brussenweekend gaan organiseren. Vond jij het vroeger en nu nog altijd leuk om met Wigwam mee te gaan?
Dan hebben we een mooie kans voor jou om samen met andere brussen een te gek weekend te beleven.

Wij zijn benieuwd naar jullie Wigwam-ervaringen. Samen kijken we of we naast een gezellig weekend ook iets leuks kunnen bedenken voor aankomende zomer. Voor andere brussen en gezinnen, maar misschien ook voor jezelf?

Waarom wij juist jullie ideeën wil horen? Als brusje ben jij een ervaringsdeskundige en willen wij graag jullie stem horen. Wij zijn zelf namelijk ook brussen:

·         Mijn naam is Vivianne en ik ben 22 jaar oud. Ik ben de 3 jaar oudere zus van mijn broertje Tim. Hij heeft het syndroom van Down. Ik ben op mijn 17de begonnen als vrijwilliger bij de Wigwam. Met veel plezier mocht in vorig jaar en komende zomer projectleider zijn op de locatie in Heel.

·         Mijn naam is Arnout. Ik ben 24 jaar en heb 10 jaar met mijn broer gewigwamd. Daarna heb ik het vrijwilligerswerk opgepakt! Sinds vorig jaar ben ik projectleider geworden op de wigwamlocatie in Arnhem en hoop dit nog lang te kunnen doen!

·         Ik ben Juul, 29 jaar oud. Ik ben de zus van Geert (26). Geert is ernstig meervoudig gehandicapt. Toen ik 11 was ging ik voor het eerst mee wigwammen en ik vond het fantastisch. Vanaf m'n 16e ben ik vrijwilliger geworden en ik ben projectleider geweest in Frankrijk!

Het lijkt ons super leuk om samen met jullie dit toffe project aan te gaan.

Het weekend zal plaatsvinden op de Wigwamlocatie in Heel van 21 tot 23 mei 2021.

Ben je nu nieuwsgierig geworden, meld je dan aan via heel@stichtingwigwam.nl

Daarna zal je verdere informatie over het weekend ontvangen via de mail.

Brussenweekend