Beeldjes kunstenaar Paul de Win

Beeldend kunstenaar Paul de Win heeft een aantal prachtige beeldjes speciaal voor Stichting Wigwam gemaakt. Alle beeldjes zijn verschillend, en dus uniek. De grote beelden zijn ca. 30 - 40 cm hoog, en de kleine beeldjes ca. 20 cm hoog. Elk beeld stelt een wigwam voor met een indianenkind dat veilig in de wigwam zit, maar nieuwsgierig naar de wereld buiten de wigwam kijkt.

Steun Stichting Wigwam

En wie wil er nu niet zo'n prachtig beeld in huis hebben! U kunt ons steunen door een sponsorbedrag over te maken op onze rekening: NL97INGB0009 55 34 53 o.v.v."sponsoring Stichting Wigwam - beeld". Als dank krijgt u dan een van deze unieke beelden kado! Deze beelden zijn voor ons gemaakt, en dus alleen via Stichting Wigwam te bemachtigen. Bij een sponsoring van € 95,-.of meer krijgt u een groot beeld kado, en bij een sponsoring vanaf € 45,- krijgt u een beeldje van ca. 20 cm hoog kado. Met een wigwambeeld haalt u een prachtig kunstwerk in huis, of u heeft een prachtig uniek kado om door te geven en iemand anders ontzettend blij mee te maken.

Over Paul de Win

Paul de Win (Maastricht - 1941) is in zijn werkende leven docent handvaardigheid en tekenen geweest.

Hij is zeer veelzijdig maar beperkt zich de laatste jaren hoofdzakelijk tot het maken van keramische beelden.

De mens staat in zijn werk centraal: geboorte, geborgenheid en dood zijn voor Paul veel gebruikte thema's.

Hij raakt geboeid door buitenlandse culturen. Hun lichaamsbouw, gezichtsuitdrukkingen en trotse aanwezigheid.

Kunst is voor Paul "de representatie van het moment, het ogenblik, zo vlug als een glimlach. Kunst is het absorberen van de omgeving en het benutten van ervaringen."

meer over Paul de Win

Meer werk van Paul de Win