Wigwammen in Frankrijk

Jarenlang werd door een groep ‘wigwamouders’ en hun kinderen de wens uitgesproken om op vakantie te kunnen in het buitenland. In 2011 namen de ouders van Joris en Rens, onder de naam Stichting Jorens, in nauwe samenwerking met Stichting Wigwam het initiatief om een vakantie voor bovengenoemde doelgroep in Frankrijk te organiseren. Dit resulteerde in een pilotvakantie in 2012. Deze vakantie was een enorm succes en vanaf 2014 werden er zelfs vier weken in Frankrijk georganiseerd.

Begin dit jaar heeft Stichting Jorens, gezien de intensieve voorbereiding en uitvoering die deze vakanties met zich mee brengen, de wens uitgesproken om de hele organisatie onder te brengen bij Stichting Wigwam. Om het aanbod voor onze gezinnen te behouden en mogelijk nog te vergroten, hebben we besloten om dit project met evenveel enthousiasme en toewijding onder onze naam voort te zetten. Stichting Wigwam is dan ook trots te vermelden dat 26 van de 28 plekken op de locatie La Bonne Vie reeds bezet zijn. Mocht u nog naar Frankrijk willen? Neem dan contact met ons op over de mogelijkheden!