Wigwam en Corona...

De wereld staat op z’n kop en deze nieuwe, nog onwerkelijke situatie stelt ons ook bij Wigwam voor de nodige vragen. Over ongeveer vijf weken staan de eerste voorjaarvakanties gepland.

We realiseren ons dat een deel van de wigwamkinderen kwetsbaar zijn, dat er tijdens de vakanties een intensieve omgang met elkaar is en dat we met een relatief grote groep delen van de dag samen doorbrengen. Allemaal factoren die een verhoogd risico met zich meebrengen voor ieders gezondheid. We kunnen nog niet inschatten hoe de situatie op dat moment zal zijn en vinden het dan ook nu te vroeg om te besluiten alle voorjaarsvakanties te annuleren.

We gaan de komende week proberen zoveel mogelijk zicht te krijgen op alle mogelijke opties, consequenties en eventueel te nemen maatregelen. Zo gauw we hier nieuws over hebben krijgt iedereen een bericht. Dit zal niet eerder dan maandag 23 maart zijn.

We hopen dat alle maatregelen die er nu landelijk genomen zijn een groot positief effect hebben zodat het Wigwamvirus weer de kop op kan steken.

We wensen iedereen een goede gezondheid toe!