Vrijwilligersactie

Elk jaar mogen we twee geweldige vakanties naar Villa Royal in Sauerland weggeven aan onze vrijwilligers. Deze luxe villa (geschikt voor max. 4 personen) wordt door Stichting Cura1 ter beschikking gesteld, om nog eens extra hun waardering uit te spreken voor het werk dat er elk jaar belangeloos gebeurt. Vrijwilligers die dit jaar kans willen maken op een weekje ontspannen verblijf in een moderne design villa, delen met ons hun mooiste Wigwamervaring!

Hoe doe je mee?

Beschrijf in een korte tekst (maximaal circa. 10 zinnen), wat jouw wigwamvakantie (en eventueel die van je maatje) zo bijzonder maakte. Stuur deze tekst samen met een bijpassende wigwamfoto vóór 1 november naar rachel@stichtingwigwam.nl. Wij publiceren jouw inzending dan op onze website en social media.

Inspiratie nodig?

Enkele Wigwammers gingen je al voor. Lees hun verhalen op: https://www.stichtingwigwam.nl/vrijwilligers-aan-het-woord

De twee winnaars ontvangen persoonlijk bericht en worden kenbaar gemaakt via Facebook.

We zien jouw inzending graag tegemoet! En wie weet bellen wij jou in november met heel goed nieuws…..