Vrijwilliger bij Stichting Wigwam

Help je mee om een vakantie voor een (gezin met een) kind of jongere met een beperking tot één groot feest te maken?

Wij zijn elk jaar op zoek naar vele vrijwilligers. Naast de persoonlijke begeleiders voor de kinderen met een beperking zijn er onder meer ook activiteitenbegeleiders, begeleiders voor de broertjes en zusjes en verpleegkundigen nodig. Ook voor de huishoudelijke ondersteuning zijn vrijwilligers onmisbaar. Let op: Voor vakanties in Frankrijk dien je minimaal 18 jaar te zijn.

Het thema voor 2020 is OLYMPISCHE WIGWAMSPELEN. Dus atleten en sportievelingen, het belooft weer een sportief wigwamjaar te worden.

Wil je ons helpen om andere vrijwilligers te werven? Maak dan gebruik van onze Wervingsposter of algemene Vrijwilligersfolder. Je kunt deze verspreiden op bijvoorbeeld je school of opleiding, of via je sociale media. Mocht je liever papieren folders of ander materiaal willen gebruiken, neem dan contact met ons op!

Voor de DATA van 2020 klik op Periodes Gezinsvakanties of Periodes Jongerenvakanties.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met ons op via els@stichtingwigwam.nl of 06-30354244.

Aanmelden als vrijwilliger

Vrijwilligers aan het woord

Functies en taken

Wil je meehelpen om een vakantie voor (een gezin met) een kind of jongere met een beperking tot één groot feest te maken? Dan zit je bij Wigwam op het juiste adres!

Veel vrijwilligers, al dan niet samen met hun maatjes, vinden het leuk om hun Wigwamervaringen te delen. Lezen wat zij ervan vinden? Lees dan snel verder...

Wij hebben veel verschillende functies en taken die soms gecombineerd kunnen worden, dus kijk op het overzicht voor een taak die bij jou past!

Werken bij Stichting Wigwam

Wat biedt Stichting Wigwam?

Enquête

Speciaal voor (gezinnen met) kinderen of jongeren met een beperking worden er Wigwamvakanties en -activiteiten op verschillende plaatsen in Nederland en Frankrijk georganiseerd. Jij kunt helpen om hun vakantie onvergetelijk maken.

Je bezorgt kinderen, jongeren en gezinnen een onvergetelijke vakantie. Maar ook voor jou is het de ervaring van je leven. Daarnaast bieden we allerlei extra's.

Heb je meegewerkt aan een Wigwamvakantie, dan vind je hier het enquêteformulier om je ervaringen en op- en aanmerkingen (anoniem) met ons te delen.Jouw bevindingen, positief of negatief, worden door ons zeer op prijs gesteld.

Stichting Wigwam is een erkend leerbedrijf. Wat betekent dit:

De Wet educatie beroepsonderwijs verplicht mbo-studenten het praktijkgedeelte van hun opleiding te volgen bij een erkend leerbedrijf. Dit noemen we de beroepspraktijkvorming (bpv). Erkende leerbedrijven – zowel bedrijven als zzp'ers – zijn een schoolvoorbeeld voor de branche. Door studenten te helpen opleiden leveren zij een belangrijke bijdrage aan de toekomst van het vakmanschap. Klik op het logo hiernaast voor meer info.