Vrijwilliger bij Stichting Wigwam

Help je mee om een vakantie voor een (gezin met een) kind of jongere met een beperking tot één groot feest te maken?

Wij zijn elk jaar op zoek naar vele vrijwilligers. Naast de persoonlijke begeleiders voor de kinderen met een beperking zijn er onder meer ook activiteitenbegeleiders, begeleiders voor de broertjes en zusjes en verpleegkundigen nodig. Ook voor de huishoudelijke ondersteuning zijn vrijwilligers onmisbaar.

Inschrijving

Momenteel kun je je weer inschrijven als vrijwilliger voor 2018. Kies voor welke vakantie je je wilt aanmelden (Wigwamvakanties, Jongerenweek 2.0, of Survivalweek) en klik op de groene knop DIRECT AANMELDEN.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met ons op via info@stichtingwigwam.nl of 06-46375735.

Aanmelden Wigwamvakantie

Aanmelden Jongerenweek 2.0

Aanmelden Survivalweek

Ben jij minimaal één week beschikbaar en wil je graag als vrijwilliger bijdargen aan een geweldige vakantie voor een gezin met een kind met een beperking Vul dan het formulier in, en geef aan welke periode en locatie je voorkeur heeft!

In Valkenburg a/d Geul organiseren we in het voor- en najaar Jongerenvakanties 2.0. in Valkenburg a/d Geul. Een uitdagende vakantie voor jongeren met een beperking. Ook hier kun jij als vrijwilliger aan meewerken!

In het voorjaar van 2018 wordt voor jongeren tussen de 14 en 19 jaar door de Rotary (district 1550) 5 dagen lang een gevarieerde, spannende en uitdagende Survivalweek georganiseerd in Valkenburg a/d Geul.

Wil jij hier aan meewerken?

Werken bij Stichting Wigwam

Wat biedt Stichting Wigwam?

Functies en taken

Speciaal voor (gezinnen met) kinderen of jongeren met een beperking worden er in het voorjaar, de zomer en in de winter Wigwamvakanties en -activiteiten op verschillende plaatsen in Nederland en Frankrijk georganiseerd. Jij kunt helpen om hun vakantie onvergetelijk maken.

Je bezorgt gezinnen die het echt nodig hebben een onvergetelijke vakantie. Maar ook voor jou is het de ervaring van je leven, daarnaast bieden we allerlei extra's.

Wij hebben veel verschillende functies en taken die soms gecombineerd kunnen worden, dus kijk op het overzicht voor een taak die bij jou past!

Vul de enquête in!

Dank voor je inzet als vrijwilliger voor Stichting Wigwam/Stichting Jorens. Zonder vrijwilligers zouden deze vakanties niet kunnen plaatsvinden. Hopelijk heb je zelf ook een fijne tijd gehad. Graag horen wij je mening en ervaringen, zodat we volgend jaar een nog betere vakantie kunnen realiseren. Daarom willen we je vragen deze enquête (eventueel anoniem) in te vullen en te verzenden. Klik op het blok hieronder om naar de enquête pagina te gaan, waar je alle enquêtes vindt.

Stichting Wigwam is een erkend leerbedrijf. Wat betekent dit:

De Wet educatie beroepsonderwijs verplicht mbo-studenten het praktijkgedeelte van hun opleiding te volgen bij een erkend leerbedrijf. Dit noemen we de beroepspraktijkvorming (bpv). Erkende leerbedrijven – zowel bedrijven als zzp'ers – zijn een schoolvoorbeeld voor de branche. Door studenten te helpen opleiden leveren zij een belangrijke bijdrage aan de toekomst van het vakmanschap. Klik op het logo hiernaast voor meer info.