Wigwamvakanties, voor iedereen een feest!

Het is heerlijk om er met het hele gezin even tussenuit te gaan. Maar met een zoon of dochter met een beperking is het vinden van een leuke vakantiebestemming niet eenvoudig. Speciaal voor deze gezinnen zijn er in het voorjaar, de zomer en in de winter Wigwamvakanties op verschillende plaatsen in Nederland en Frankrijk. Daarnaast kunt u op enkele van onze locaties nog kiezen om deel te nemen aan onze tienervakanties. Onze accommodaties zijn volledig aangepast en van alle gemakken voorzien. Enkele keren per week staat een geheel verzorgde avondmaaltijd voor u klaar zodat u met zijn allen heerlijk kunt genieten van een onbezorgde vakantie.

Activiteitenprogramma voor álle kinderen

Vijf dagen per week is er een avontuurlijk en grensverleggend activiteitenprogramma voor alle kinderen mét en zonder beperking. Élk kind of tiener met een beperking is welkom, hoe intensief de zorg ook is. Tijdens het activiteitenprogramma krijgt het kind een persoonlijk begeleider die geselecteerd wordt op basis van de zorgvraag van het kind. Hierdoor hebben de ouders even tijd voor zichzelf of elkaar!

Locaties

Vakantieperiodes

Betaalbaar voor iedereen

Elke wigwamvakantielocatie is anders. De ene beschikt over een zwembad, op de andere locatie kun je heerlijk snoezelen. Iedere locatie heeft zijn eigen troeven....

Wigwamvakanties hebben een duur van één of twee weken en worden gedurende het voorjaar, de zomer én ook in de winter gehouden op een van onze locaties.

U ontvangt een nota voor de huur van het wigwamhuisje en een aparte nota voor de zorg van uw kind met een beperking. Deze kan (gedeeltelijk) vanuit een PGB of via ZiN betaald worden.

Enquête

Reviews

U kunt aanmelden voor een Wigwamvakantie op verschillende locaties in Nederland en Frankrijk. Elke wigwam vakantielocatie is volledig ingericht voor gasten met een (ernstige) beperking.

Wij zijn heel benieuwd naar uw ervaringen en willen u daarom vragen na afloop van uw vakantie onze enquête in te vullen zodat wij onze Wigwamvakanties nog beter op uw wensen kunnen afstemmen.

Op deze pagina kunt u kiezen over welke locatie u graag een review zou willen plaatsen. Ook kunt u de reacties lezen van anderen, zodat het kiezen van een bestemming net wat makkelijker wordt!

Nog meer Wigwamplezier

Zin in een vakantie of activiteit zonder je ouders? Klik dan hier voor meer informatie.....