Wij zijn er klaar voor!

Team Stichting Wigwam staat in de startblokken voor een spetterend Olympisch jaar! Wij zijn helemaal fit, hebben op Olympisch niveau getraind en zijn helemaal gefocussed op de komst van onze Wigwammers!

Wij mogen dit jaar op onze locaties in Nederland 134 gezinnen ontvangen en in samenwerking met Stichting Jorens nog eens 20 gezinnen in Frankrijk, in totaal 154 gezinnen!

Begeleiding van kinderen en activiteiten ligt in de handen van onze super gemotiveerde projectleiders en assistent-projectleiders die momenteel nog druk bezig zijn de puntjes op de i te zetten. Verder mogen we dit jaar 303 enthousiaste vrijwilligers ontvangen die hun daarbij ondersteunen.

Maar …. we komen er nog een paar tekort, dus heeft u nog familie, collega’s, medesporters, yogavriendinnen die hiervoor in aanmerking komen? Of kent u nog jongeren in opleiding of (gepensioneerde) artsen of verpleegkundigen? Attendeer hen op ons! Op de website vindt u onder ‘vrijwilligers’ alle info!

Wij kijken in ieder geval reikhalzend uit naar de start van onze eigen “Olympische Spelen in Rio” en de komst van onze gezinnen. Tot ziens bij Stichting Wigwam, en fijne vakantie voor iedereen!

Nog inspiratie nodig? Bekijk nog eens onze lipdub!