Steun Stichting Wigwam!

Een gezin dat deelneemt aan een Wigwamvakantie betaalt zelf de kosten voor vervoer, verblijf, accommodatie, energie, maaltijden en het activiteitenprogramma voor broertjes en zusjes. Het bedrag voor het kind met een beperking kan vergoed worden vanuit een Persoons Gebonden Budget (PGB) of via Zorg in Natura (ZIN). Deze bedragen zijn niet toereikend om de meerkosten, ontstaan als gevolg van de beperking, te dekken. Hieronder vallen oa. aangepaste voorzieningen (van sanitair en aangepaste accommodatie tot aangepast speelgoed), uitgebreide intake en plaatsing van de gezinnen, instructie en scholing vrijwilligers en professionele aansturing en begeleiding voorafgaand en tijdens de vakantie.

Voor de totale financiering is Stichting Wigwam afhankelijk van de ondersteuning van vele fondsen, bedrijven en particulieren.

Direct doneren

Natuurlijk kunt u ons steunen door direct een gift over te maken op ons rekeningnummer NL97INGB0009553453 o.v.v. 'Gift Stichting Wigwam'. U kunt ook altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 06-46375735 of stuur een email: info@stichtingwigwam.nl

Meer mogelijkheden

Maar er zijn nog vele andere mogelijkheden om ons te steunen. Lees hieronder wat er mogelijk is, of laat u inspireren door de leuke acties van onze sponsors en donateurs.

Donaties & giften

Donatiezuiltjes

Sponsor een vakantieweek

Bedrijven en particulieren steunen ons met incidentele giften of door fantastische initiatieven te ontplooien waarbij Stichting Wigwam als goed doel wordt gesteund. Laat u inspireren door onze donateurs!

Met onze donatiezuiltjes hopen wij Stichting Wigwam breed onder de aandacht te brengen, Heeft u of weet u een leuk plekje waar wij mogen staan, of wilt u een nieuw zuiltje doneren?

Voor elke wigwamvakantieweek die wij organiseren is naast de reguliere bijdrage (vakantiekosten) voor de ouders, een extra bedrag nodig van minimaal € 500,- per gezin per week. U kunt deze week sponsoren!

Beeldjes kunstenaar De Win

Boek een wigwam

Partners & fondsen

Met de aankoop van een van deze unieke beelden van kunstenaar Paul de Win steunt u Stichting Wigwam. Ze zijn alleen via onze stichting te koop voor € 95,-. U haalt een prachtig kunstwerk in huis, speciaal voor ons gemaakt!

Ook buiten onze vakanties om kunt u een wigwamhuisje boeken, bijvoorbeeld met vrienden of collega's. Kijk snel verder voor de mogelijkheden hiervoor op de locatie in Valkenburg a/d Geul.

Partners en fondsen die ons al meerdere jaren ondersteunen zijn Adelante, Daelzicht en Ipse de Bruggen. Met deze instellingen wordt samengewerkt, en zijn afspraken gemaakt over het gebruik van hun terrein en/of faciliteiten..

Indianenkoekjes

U kunt ons ook op een leuke en lekkere manier steunen door onze Indianenkoekjes te serveren in uw horecabedrijf of bedrijfskantine! Ze zijn via onze stichting te koop.