Sluiting locatie Heel

Na lange tijd van onzekerheid is nu duidelijk dat de wigwamlocatie in Heel op het terrein van Daelzicht definitief gaat sluiten. Vanaf 2017 zullen hier dus geen Wigwamvakanties meer worden georganiseerd. Vóór de volgende zomer moet de gehele locatie zijn geruimd. Dat betekent dat alle wigwamhuisjes, de grote wigwamhuizen en de groepsruimte moeten worden verwijderd. Dit in verband met het niet langer verkrijgen van een (gedoog)vergunning van de gemeente. De gemeente was bereid om de gedoogvergunning te verlengen tot na de zomer van 2017. Maar mocht één van de omwonenden protesteren tegen deze verlengde gedoogvergunning, dan zal de gemeente alsnog de gedoogvergunning in moeten trekken. Dit risico willen wij niet nemen, want dat zou betekenen dat als u boekt voor deze locatie we mogelijk op het allerlaatste moment toch nog ‘nee’ moeten zeggen. Met Daelzicht zijn we wel nog in gesprek om mogelijk in de toekomst op een ander stuk terrein van Daelzicht een nieuwe locatie te openen. Hierover is nu nog niets bekend.

We zijn inmiddels op zoek naar een nieuwe locatie en in gesprek met o.a. Stichting Avavieren die aan de Nederlandse kust negen aangepaste vakantiebungalows wil realiseren. We hopen het een en ander komend jaar te concretiseren en volgend seizoen een nieuwe locatie te openen.

We kunnen ons goed voorstellen dat u nog vragen heeft over de beslissing om de locatie in Heel te sluiten. U kunt hiervoor contact met ons opnemen en hopen u dan uw vragen te kunnen beantwoorden.

Op 29 december willen we tussen 16 en 20 uur de inwoners van Heel en andere geïnteresseerden uitnodigen om samen met ons afscheid te nemen van deze bijzondere locatie. Meer informatie hierover zal binnenkort op onze Facebookpagina worden gepubliceerd.!