Reviews locatie Valkenburg

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie Valkenburg a/d Geul hebben achtergelaten. Wilt u uw eigen beoordeling over deze locatie achterlaten, dan kan dat door het invullen van uw reactie op deze pagina: Review schrijven Valkenburg a/d Geul

Sandra Schipper

Algemene beoordeling: 10

Wij hebben nog nooit zo ontspannen vakantie gehad als in valkenburg. Super wat er allemaal gedaan word. De maatjes waren meer dan top. Mijn kinderen konden weer hun zelf zijn. We komen heel graag weer terug.

Dave Kengen

Algemene beoordeling: 9

Als vrijwilliger is Wigwam echt wel een verslaving geworden. het is gewoon fantastisch om te zien dat de tieners genieten. en ik hoop dat ik er volgend jaar weer bij ben.

Kitty

Algemene beoordeling: 10

Ons 1ste keer! Heerlijk genoten! Kids vonden het ook geweldig. Volgend jaar gaan we weer!

Luke Klazema

Algemene beoordeling: 9

Als vrijwilliger is Wigwam echt wel een verslaving geworden. Twee weken doorbrengen met omeunig gezellige tieners is toch wel een grote voldoening! In Valkenburg aan de Geul is de sfeer drie jaar lang op rij al erg goed en kom ik elk jaar met plezier weer terug!!

Fam. Zillen

Algemene beoordeling: 8

Geweldige week gehad! Tot rust komen voor de ouders en de kids waren de hele dag bezig! Overdag met een super leuk programma en erna met alle brusjes buiten spelen. Ons zoontje met beperkingen heeft ook een heerlijke week gehad en er werd volop rekening gehouden met hem, aanrader en volgend jaar voor ons zeker weer!

Ingrid Hermans

Algemene beoordeling: 9

In één woord GEWELDIG !!! Dit was onze eerste ervaring met wigwamvakanties en we komen volgend jaar graag terug. Onze zoon was in het begin wat terughoudend, maar na een aantal dagen zag je hem iedere dag meer en meer genieten.

Mirthe

Algemene beoordeling: 9

We hebben een heerlijke week gehad. Veel leuke activiteiten voor de kinderen, die hebben zich op en top vermaakt. Ook wij, als ouders, zijn heerlijk tot rust gekomen en hebben de prachtige omgeving verkend.

Sandra v. P.

Algemene beoordeling: 8

Het was een week met prachtig weer en alleen maar mooie mensen! Wat een betrokkenheid, liefde en deskundigheid. Mijn kids en ik hebben een topweek gehad.

Sylvia van Giersbergen

Algemene beoordeling: 8

Weer heerlijke twee weken gehad. Dit keer voor het eerst in Valkenburg. Wij zaten in een van de nieuwe grote huisjes en die beviel prima. Verder waren ook de binnen faciliteiten super. Zeker met het weer dat we hadden was het goed dat die er waren. De vrijwilligers en projectleiding waren ook geweldig.

Anne

Algemene beoordeling: 9

De wigwam was dit jaar weer erg geslaagd.

Ik was als vrijwilliger mee op de wigwamvakantie.

Het was een leuke groep vrijwilligers en kinderen. Mooi om de klik tussen vrijwilligers en kinderen te zien en hoe iedereen een mooie week heeft. Tot volgend jaar maar weer!

Sherouk Azawi

Algemene beoordeling: 9

We hebben een topweek gehad, we zijn nu voor de vierde keer met de Wigwamvakanties geweest en zullen ieder jaar dat doen.

Een petje af voor alle mensen die zo'n vakantie mogelijk maken.

Monique

Algemene beoordeling: 9

Een vakantie zoals die hoort te zijn, genieten voor zes in ons geval! Kinderen die vrolijk thuiskomen na een dag vol avontuur, wij als ouders die de vrijheid hebben om elkaar opnieuw te ontdekken tijdens een wandeling door Maastricht of lekker lunchen in Aken. 's Avonds genieten van de andere ouders met een glas wijn en een goed gesprek. Wigwam, tot volgend jaar!

Karen

Algemene beoordeling: 10

Was onze eerste keer. Mijn zoontje heeft echt een top week gehad. Zijn begeleider was ook helemaal geweldig, ze hebben al afgesproken dat ze volgend jaar weer samen willen haha.

anoniem

Algemene beoordeling: 8

Ik ben als vrijwilliger afgelopen zomer voor de vierde keer in Valkenburg geweest en het was weer een topvakantie! De projectleiding stuurde iedereen goed aan en de activiteiten liepen gesmeerd. De groep was geweldig leuk: kinderen, gezinnen en vrijwillers, iedereen kon met elkaar overweg. Met af en toe wat regen maar toch ook veel zon hebben we zowel binnen als buiten veel plezier gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

Mira

Algemene beoordeling: 7

Fantastische faciliteiten om een geslaagd programma voor onze kinderen te organiseren!

Onze zoon heeft een geweldige week gehad met een leuke groep en een hele lieve begeleidster.

Anne-Marie

Algemene beoordeling: 10

De vakantie was voor al onze gezinsleden weer geweldig. Alle kinderen hebben zich prima vermaakts. De omgeving is heel anders dan thuis en vlakbij Belgie en Duitsland. En ook een compliment aan de projecteiding en vrijwilligers! Zij stonden altijd voor ons klaar.

Jan Bos

Algemene beoordeling: 8

Hartverwarmend ieder jaar weer om te zien hoe jonge en wat oudere vrijwilligers met zo veel inzet deze gezinsvakanties tot een feest maken. Het leuke programma met aantrekkelijke workshops en aktiviteiten zorgde voor veel plezier en maakte ons duidelijk dat ieder kind eigen talenten heeft. Daar hebben wij van genoten. Ouders hebben hun accu weer kunnen opladen.

anoniem

Algemene beoordeling: 7

Uit het ouderafscheidslied:

De wigwam heeft heel veel talenten

ze organiseren wat af

Van bakken, tot science en drama

je neemt er je petje voor af, voor af

De kinderen hadden een topweek

de ouders genoten van rust

Verdrietjes en kleine conflictjes

door de begeleiders gesust, gesust

We hebben ook heel veel gelachen

gegeten, gewandeld, gesport

Zo kwamen we al meer tezamen

waarbij lief en leed gedeeld wordt, ja wordt

Wij zijn jullie heel erg dankbaar

zo werd deze week weer een feest

Helaas is het einde gekomen

zo blij dat we hier zijn geweest, geweest

Sherouk Azawi

Algemene beoordeling: 10

We hadden fantastische tijd gehad, onze dochter geniet enorm hiervan, daarom blijven we zolang het kan met de wigwam gaan.