Reviews locatie La Bonne Vie

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie La Bonne VIe in Frankrijk hebben achtergelaten. Wilt u uw eigen beoordeling over deze locatie achterlaten, dan kan dat onderaan deze pagina door het invullen van uw reactie op deze pagina: Review schrijven La Bonne Vie

Renske, JP, Floris en Cilia (en Tara)

Algemene beoordeling: 9

Geweldig. De lokatie en omgeving zijn super. De vrijwilligers en coördinatoren waren geweldig. We voelden ons direct erg welkom. De camping zelf voelde vanaf eerste moment als een warm bad. OK, het sanitair kon iets beter, maar dat mocht de pret niet drukken. Wij komen graag volgend jaar weer!

Anouschka van Oosten

Algemene beoordeling: 9

Fantastisch!

Sylvia van Heijningen

Algemene beoordeling: 7

Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

Leuke overzichtelijke camping.

Wij hadden een vakantie huisje vlakbij de receptie.

Toen we aankwamen dachten we.....oke......beetje dicht bij de buren...maar die waren gelukkig heel gezellig:)

Binnen is het ook een prima huisje met alles wat je nodig hebt.

Eigen sanitair heel fijn!!!!

Omgeving is hartstikke mooi genoeg te doen

Vrijwillergers hebben ervoor gezorgd dat onze kinderen weer een top vakantie hebben gehad...

En wij daardoor ook!

Sanne Schellingerhout

Algemene beoordeling: 8

Top locatie, enige vervelende zijn toch de toilet voorzieningen. Als vrijwilliger had ik hier minder last van, maar voor de gezinnen is dit toch minder.

Lot en Louk

Algemene beoordeling: 7

Wat heeft Mozes weer genoten van de animatie, de keuze van zijn begeleider was weer een schot in de roos, ook al had Mozes dit jaar ook aandacht voor wat begeleidsters. Ook al was het weer niet helemaal stabiel, de pret werd er niet door gedrukt. Wij voelen ons met z'n allen erg thuis binnen de stichting JoRens. Wat zal het fijn zijn als we volgend jaar weer mee kunnen; op de animatie, de begeleiding en op de locatie en haar omgeving zijn we nog lang niet uitgekeken ... alleen dan met verbeterd sanitair graag.