Reviews locatie La Bonne Vie

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie La Bonne VIe in Frankrijk hebben achtergelaten. Wilt u uw eigen beoordeling over deze locatie achterlaten, dan kan dat onderaan deze pagina door het invullen van uw reactie op deze pagina: Review schrijven La Bonne Vie

Anoniem

Algemene beoordeling: 7

Voor mij als vrijwilliger was deze vakantie wederom speciaal. Elke wigwamvkantie voelt to nu speciaal maar het samen in Frankrijk zijn geeft een extra gevoel, al had Nederland deze zomer ook top weer. Deze locatie van La Bonne Vie is kleinschalig en gezellig wat prettig is om overzicht te houden. Het is met hitte een hele wandeling omhoog maar wel fijn dat de vrijwilligers echt een wat meer afgelegen plek hebben op de heuvel. De gezinnen en de vrijwilligers maakten de vakantie geweldig. Enthousiasme, vrolijkheid en fijne samenwerking top combi. Dit was zeker niet mijn laatste keer als vrijwilliger.

Tineke Hagen

Algemene beoordeling: 10

Voor de derde keer een hele fijne vakantie gehad. Door omstandigheden leek de vakantie er aanvankelijk iets anders uit te gaan zien, maar door alle persoonlijke aandacht en de fantastische begeleiding, hebben we als vanouds genoten van een heerlijke vakantie. Mathijs kan er weer een jaartje tegen!

Cathelijne, Felix en Jacob Verschoor

Algemene beoordeling: 10

De vakantie was een geweldige ervaring voor ons als ouders en voor onze kinderen. De vrijwilligers waren allemaal even leuk & lief en onze kinderen konden geen genoeg krijgen van hun vriendjes en alle leuke activiteiten. Ik kan het iedereen aanraden. Een topvakantie waar we nu nog steeds met zijn vijven van nagenieten. Volgend jaar weer!

Naomi Van genderen

Algemene beoordeling: 9

Dit was voor mij het eerte jaar dat ik mee ging als vrijwilliger. Ik heb enorm veel geleerd in deze 2 weken. Het is een super leuke gezellige groep die alles wilt doen voor de kinderen. De weken vlogen voorbij en wat vind ik het jammer om weer thuis te zijn. Hopelijk ben ik er volgend jaar weer bij.

Lotte Quak

Geweldig!

Familie Bloo

Algemene beoordeling: 8

Voor de derde keer en met plezier weer op La Bonne Vie gelogeerd. Twee weken lang genoten van de medekampeerders, de vrijwilligers, de activiteiten en de omgeving. Het sanitairgebouw was aangepast, een enorme verbetering. Graag tot volgend jaar weer!

Ronald, Renate, Tess + Danée Scholte

Algemene beoordeling: 8

Het huisje was prima. Danée kon er met haar elektrische rolstoel prima in rondrijden en het sanitair was mooi ruim. Onze oudste dochter werd als stagiaire vrijwilliger (net te oud als brusje maar te jong voor vrijwilliger) volledig opgenomen in de groep en heeft mede daar door een topvakantie gehad.

Voor onze dochter in de elektrische rolstoel was het terrein even wennen met de hoogte verschillen en het grint maar ze heeft heel goed kunnen redden. Ze heeft genoten van alle activiteiten en met name de lol die er onderling was.

Kortom voor ons alle 4 een TOPvakantie.

Renske, JP, Floris en Cilia (en Tara)

Algemene beoordeling: 9

Geweldig. De lokatie en omgeving zijn super. De vrijwilligers en coördinatoren waren geweldig. We voelden ons direct erg welkom. De camping zelf voelde vanaf eerste moment als een warm bad. OK, het sanitair kon iets beter, maar dat mocht de pret niet drukken. Wij komen graag volgend jaar weer!

Anouschka van Oosten

Fantastisch!

Sylvia van Heijningen

Algemene beoordeling: 7

Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

Leuke overzichtelijke camping.

Wij hadden een vakantie huisje vlakbij de receptie.

Toen we aankwamen dachten we.....oke......beetje dicht bij de buren...maar die waren gelukkig heel gezellig:)

Binnen is het ook een prima huisje met alles wat je nodig hebt.

Eigen sanitair heel fijn!!!!

Omgeving is hartstikke mooi genoeg te doen

Vrijwillergers hebben ervoor gezorgd dat onze kinderen weer een top vakantie hebben gehad...

En wij daardoor ook!

Sanne Schellingerhout

Algemene beoordeling: 8

Top locatie, enige vervelende zijn toch de toilet voorzieningen. Als vrijwilliger had ik hier minder last van, maar voor de gezinnen is dit toch minder.

Lot en Louk

Algemene beoordeling: 7

Wat heeft Mozes weer genoten van de animatie, de keuze van zijn begeleider was weer een schot in de roos, ook al had Mozes dit jaar ook aandacht voor wat begeleidsters. Ook al was het weer niet helemaal stabiel, de pret werd er niet door gedrukt. Wij voelen ons met z'n allen erg thuis binnen de stichting JoRens. Wat zal het fijn zijn als we volgend jaar weer mee kunnen; op de animatie, de begeleiding en op de locatie en haar omgeving zijn we nog lang niet uitgekeken ... alleen dan met verbeterd sanitair graag.