Reviews locatie Heel

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie Heel hebben achtergelaten. Wilt u uw eigen beoordeling over deze locatie achterlaten, dan kan dat door het invullen van uw reactie op deze pagina: Review schrijven Heel

Jennifer Bol (vrijwilliger)

Super leuk!

Anoniem (vrijwilliger)

Algemene beoordeling: 9

Wigwam is verslavend. Het is zo dankbaar, leuk en mooi om te doen. Al die blije gezichten van ouders en kinderen zorgen voor een super vakantie voor iedereen!

Bianca Beersma

Algemene beoordeling: 10

Wat hebben we weer genoten van de Wigwamvakantie! Heel veel dank aan alle vrijwilligers die onze kinderen zo’n fijne week hebben bezorgd!

Fannie Schreurs (vrijwilliger)

Algemene beoordeling: 10

Deze keer ben ik een week vrijwilliger geweest in Heel. Het was heel leuk! De projectleiding, de vrijwilligers, de gezinnen, de kinderen, de activiteiten, de locatie... het was allemaal super. Alles was goed geregeld en de locatie was prachtig. Het geeft voldoening om te zien dat iedereen zo geniet tijdens de vakantie.

Jennet van der Harst

Algemene beoordeling: 10

We hebben genoten. Onze dochter heeft een prachtweek gehad met een lieve vrijwilligster en een hele leuke groep.

Simone (vrijwilliger)

Algemene beoordeling: -

Een geweldige mogelijkheid om niet alleen een gezin te ondersteunen en een geweldige vakantie te bezorgen, maar ook de kans om zelf weer even lekker kind te kunnen zijn.

Algemene beoordeling: 9

De meest gave vakantie die er is waarbij iedereen mag zijn wie hij is.

Anoniem (vrijwilliger)

Algemene beoordeling: 8

Door corona was het natuurlijk allemaal even wennen, maar het was alsnog een super vakantie.

Mark Seegers

Algemene beoordeling: 10

Door corona verliep de vakantie dit jaar heel anders dan we verwacht hadden. Onze vakantie werd aanvankelijk geannuleerd, maar dankzij alle inspanningen van Wigwam hebben we toch nog een heerlijke vakantie gehad op de mooie locatie Heel. Het is erg fijn dat Wigwam heeft geprobeerd om alle gezinnen toch een fijne vakantie te bezorgen! Onze week was zeer geslaagd dankzij een fantastische projectleider en dankzij de geweldige vrijwilligers. We kijken al uit naar de volgende vakantie! Nogmaals bedankt!

Anneriek Bouterse

Algemene beoordeling: 10

We hebben met het hele gezin weer een fantastische week vakantie gehad. De heimwee was al af te lezen op de gezichten toen we net terug reden naar huis. Dat zegt al genoeg. Iedereen heeft het reuze naar zijn zin gehad en dat was niet altijd het geval voordat we met de Wigwam op vakantie gingen. Geweldig hoe de vrijwilligers zich in zetten om het onze kinderen het zoveel mogelijk naar de zin te maken. Dit waren voor hen soms dagen van 10 tot 10 waarbij alleen rond het avondeten onze kinderen thuis te vinden waren. De rest van de tijd waren de vrijwilligers in touw voor de kids. Bijzondere en zeer gewaardeerde inzet voor ons als ouders om dit te ervaren. Ook de contacten met de andere gezinnen waren zeer fijn en er hing een relaxte sfeer op het terein. Een week was voor iedereen te kort en we hopen volgend jaar weer 2 weken mee te mogen met de Wigwam.

Familie Mingelen

Algemene beoordeling: 10

Geweldige week gehad. Geweldig dat de locatie Heel er weer is, ook al waren wij er nog niet eerder. Wat een fijn plekje, en wat was het fijn met alle vrijwilligers.

Jan Hendrik en Marja v.d. Wel

Algemene beoordeling: 10

We hebben een geweldig fijne vakantie gehad in Heel. Dit jaar een kleine groep vanwege de Corona. Dat maakte het overzichtelijk en knus. De kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad. De vrijwilligers hebben zich 200% ingezet en waren erg enthousiast. Dat heeft een positieve uitwerking op de kinderen. Én op de ouders. Wij hebben zelf heerlijk kunnen fietsen in het prachtige landschap van Limburg. Iets waar we anders zelden samen tijd voor hebben, omdat onze dochter met Down de wereld zo spannend vindt dat ze nauwelijks de deur uit wil. Dus veel qualitytime voor elkaar als ouders. Zo waren we echt opgeladen door deze vakantie. De Wigwam is met vlag en wimpel geslaagd!!

Algemene beoordeling: 10

Aandacht voor je kind en ontspanning voor de ouders.

Algemene beoordeling: 9

Ondanks de corona toch een hele mooie vakantie, en dochter heeft genoten nu de groep wat kleiner was.

Algemene beoordeling: 8

Erg leuke vakantie met fantastische vrijwilligers. Leuk programma voor de kinderen met voldoende ruimte voor aanpassingen en creatieve invulling.

Algemene beoordeling: 10

Wij hebben een top vakantie gehad met ons gezin. Enorm genoten. Geweldig, de inzet van alle vrijwilligers. Hun enthousiasme en hulp is enorm door ons gewaardeerd. De sfeer gezellig!! Door de Corona was het aantal gezinnen klein dat per week kon deelnemen. 5. Dat maakte het o.i. knus en overzichtelijk. We kampeerden in een eigen tent. Veel ruimte op de 'camping'. We maakten gebruik van het sanitair op het terrein. Hadden door de Corona zelfs een eigen douche en toilet. Wat een luxe; we konden zodoende onze toiletspullen gewoon laten staan. Onze dochters genoten allebei op hun eigen manier van de aandacht die ze kregen. En wij als ouders konden veel tijd samen doorbrengen en genoten van de mooie omgeving die we m.n. op de fiets hebben verkend. Dank voor deze heerlijke tijd lieve Wigwammers!!