Reviews locatie Diessen

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie Diessen hebben achtergelaten. Wilt u uw eigen beoordeling over locatie Diessen achterlaten, dan kan dat door het invullen van uw reactie op dit formulier: Review Diessen

Albert Kamphuis

Algemene beoordeling: 10

Je kunt hier allerlei woorden los laten: inspirerend, ontspannend, verbindend, synchroon, goed georganiseerd, lekker eten (!) en (wat een geluk … :-) mooi warm weer).

Ik vermoed dat ik besmet ben geraakt met het Wigwam/Diessen virus....

Sandra

Algemene beoordeling: 9

Voor mij was het dit jaar de allereerste keer dat ik vrijwilligerswerk heb gedaan. Bij wigwam in Diessen kwam ik terecht in een warme groep mensen en ze vingen mij meteen goed op. De samenwerking was erg goed en heel erg leuk. Met alle vrijwilligers hebben we er een leuke week van gemaakt voor de kinderen, ouders en voor onszelf. Ik kom zeker nog een keer terug om te helpen!

Sandra Cappon

Algemene beoordeling: 10

Ons gezin ging voor het eerst wigwammen, na al veel geprobeerd te hebben voor onze dochter wat het toch eigenlijk net niet was. Wat zijn wij blij dat we het toch nog een keer hebben geprobeerd, onze dochter en wij hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad.

De accommodatie in Diessen is prima, heerlijk dat we niet hoeven te koken. Ontbijt, lunch en diner alles was meer dan goed en genoeg. De appartementen ook prima.

Het activiteitenprogramma was geweldig leuke, gezellige en uitdagende dingen gedaan.

De omgeving leuk om te verkennen per fiets of wandelen.

Familie van der Kooi

Algemene beoordeling: 8

Na een paar jaar letterlijk 'wigwammen' in Heel deze keer gekozen voor een 'luxe' all inclusive vakantie in Diessen. 2 weken relaxen, niet koken, fietsen in de omgeving etc.. Met een heel nieuw team hebben Coen en Gillian er toch een mooie periode van weten te maken. Het weer was wat wisselvallig, dus dan is het wel prettig dat het geheel overdekt is. Nadeel is tegelijk dat je sneller binnen blijft zitten. Eten was goed en alles kan naar wens geregeld worden. Speciaal bed geregeld, die pastte prima in het appartement. Ga zo door in Diessen!

Albert Kamphuis

Algemene beoordeling: 10

Ik vermoed - weet het wel zeker - dat het voor de kinderen, ouders, vrijwilligers en leiding een bijzonder aangename week was. Het gehalte aan vertrouwen, plezier en toewijding was hoog. En hoewel alles heel verantwoord plaats vond, was het allemaal erg ontspannend en kon iedereen zich op zijn gemak voelen.

Ik houd van win-win situaties en deze week was zo één!!

En wat is er veel gelachen met elkaar. Mijn gulle complimenten voor alle betrokkenen!

Esmee

Algemene beoordeling: 9

Diessen is een nieuwe locatie van de stichting Wigwam vakanties. Na 2 jaar vrijwilligster geweest te zijn in Heel, nu gekozen voor de locatie Diessen.

Mooie locatie, veel ruimte en veel leuke dingen te doen in de omgeving. Gezellige groep vrijwilligers en gezinnen! Ik vond het een top week!

Wil jij de gezinnen ook een onvergetelijke vakantie bezorgen? Ga dan ook een keer als vrijwillig(st)er mee met de Wigwamvakanties!