Reviews

Hieronder kunt u kiezen over welke locatie u reviews wilt lezen. Wilt u zelf een review achterlaten over uw ervaringen bij Wigwam? Dan kan dat door hier te klikken.

Valkenburg

Nieuwveen

Diessen

Geweldige week gehad! Tot rust komen voor de ouders en de kids waren de hele dag bezig! Overdag met een super leuk programma en erna met alle brusjes buiten spelen. Ons zoontje met beperking heeft ook een heerlijke week gehad en er werd volop rekening gehouden met hem, aanrader en volgend jaar voor ons zeker weer!

Lees alle reviews van Valkenburg

We hebben een geweldige vakantie gehad in Nieuwveen! Onze zoon, die een verstandelijke beperking heeft, en onze dochter zijn liefdevol opgevangen door de maatjes en hebben de tijd van hun leven gehad. Wij als ouders konden heerlijk ontspannen. Het vrijwilligersteam en de projectleiding zijn in één woord geweldig!

Lees alle reviews van Nieuwveen

Ons gezin ging voor het eerst wigwammen, na al veel geprobeerd te hebben voor onze dochter wat het toch eigenlijk net niet was. Wat zijn wij blij dat we het toch nog een keer hebben geprobeerd, onze dochter en wij hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad...

Lees alle reviews van Diesen

's-Gravenzande

Heusden

Arnhem

Fantastisch! Vrijwilligers, projectleiders, accomodatie, kinderen, ouders, lokatie, alles is TOP

Lees alle reviews van 's-Gravenzande

Een mooie rustige overzichtelijke plek. Vooral de skelters en de dieren waren top! Onze eerste keer met de Wigwam, maar dankzij de geweldige vrijwilligers een supervakantie gehad! Voor herhaling vatbaar.

Lees alle reviews van Heusden

We hebben ontzettend genoten in Arnhem, perfecte plek, ook al is het slecht of koud weer!

Lees alle reviews van Arnhem

La Bonne Vie

Jongerenvakanties

Het huisje was prima. Onze oudste dochter werd als stagiaire vrijwilliger (net te oud als brusje maar te jong voor vrijwilliger) volledig opgenomen in de groep en heeft mede daar door een topvakantie gehad. Onze dochter heeft genoten van alle activiteiten en met name de lol die er onderling was. Kortom voor ons alle 4 een TOPvakantie.

Lees alle reviews van LBV

Het leukste wat ik gedaan heb met de jongerenweek is: boccia, duiken en stappen. Ik ga al een heel wat jaren mee met wigwam, de gezinsvakanties en de jongerenweek. Dat is altijd weer gezellig! In de vrije tijd doe ik vaak spelletjes met andere jongeren en ook met de vrijwilligers! Ik heb nu al zin in de volgende wigwamvakantie!

Lees alle reviews van Jongerenvakanties