Reviews

Hier kunt u kiezen over welke locatie u reviews wilt lezen, doorklikken om meer reviews te lezen of om zelf een beoordeling achter te laten.

Valkenburg a/d Geul

Nieuwveen

Diessen

Geweldige week gehad! Tot rust komen voor de ouders en de kids waren de hele dag bezig! Overdag met een super leuk programma en erna met alle brusjes buiten spelen. Ons zoontje met beperking heeft ook een heerlijke week gehad en er werd volop rekening gehouden met hem, aanrader en volgend jaar voor ons zeker weer!

We hebben een geweldige vakantie gehad in Nieuwveen! Onze zoon, die een verstandelijke beperking heeft, en onze dochter zijn liefdevol opgevangen door de maatjes en hebben de tijd van hun leven gehad. Wij als ouders konden heerlijk ontspannen. Het vrijwilligersteam en de projectleiding zijn in één woord geweldig!

Ons gezin ging voor het eerst wigwammen, na al veel geprobeerd te hebben voor onze dochter wat het toch eigenlijk net niet was. Wat zijn wij blij dat we het toch nog een keer hebben geprobeerd, onze dochter en wij hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad...

's-Gravenzande

Heusden

Arnhem

Een TOP locatie. Zeer mooie huisjes. Ervaren kampleiders en uitstekende vrijwilligers. We hebben genoten. Bedankt aan iedereen! Groetjes vanuit België!

aangezien de eerste vakanties in Heusden pas in 2019 zullen plaatsvinden, zijn er helaas nog geen reviews van deze locatie. Bent u de eerste die een beoordeling achterlaat?

Een winterse wigwam, maar wat was die warm! De groep begeleiders waren ontzettend enthousiast en betrokken, liefdevol naar onze kinderen toe. Ook het terrein van Bio Arnhem is vol mogelijkheden en fantastisch qua snoozel. De huizen zijn riant, de bedden slapen fantastisch.

La Bonne Vie

Survivalweek

Jongerenweek

Het huisje was prima. Onze oudste dochter werd als stagiaire vrijwilliger (net te oud als brusje maar te jong voor vrijwilliger) volledig opgenomen in de groep en heeft mede daar door een topvakantie gehad. Onze dochter heeft genoten van alle activiteiten en met name de lol die er onderling was. Kortom voor ons alle 4 een TOPvakantie.

Het was een fantastische week, met fantastische deelnemers en een erg leuk team! Vooraf kreeg ik erg weinig informatie over wat mij te wachten stond, dus ik ging er blanco in. Maar ik vond het een enorm leuke ervaring.

Een fantastische vakantie voor de jongere: veel gedaan, goed programma, geweldig vrijwilligersteam en een professionele projectleiding, verzorging uitstekend: een absolute aanrader!