Stichting Wigwam

Stichting Wigwam organiseert naast Wigwamvakanties ook diverse Wigwamactiviteiten. De Wigwamvakanties en -activiteiten worden gecoördineerd vanuit het landelijk kantoor in Valkenburg a/d Geul. Het team bestaat uit 5 parttime medewerkers. De voorbereiding en uitvoering van de Wigwamvakanties en -activiteiten zijn verder in handen van projectleiders, assistent-projectleiders en vele vrijwilligers.

Het team

Mw. H. Absil, lid

Dhr. E. Dormans, lid

ANBI Status

Stichting Wigwam heeft een ANBI-status (Algemeen Nut Beogende Instelling). In de publicatie ANBI boekjaar 2017 zijn de volgende gegevens verwerkt: naam, RSIN/fiscaal-nummer, contactgegevens, doelstelling, een (beknopt) beleidsplan, de samenstelling van de RvT, het beloningsbeleid, een (beknopt) verslag van de uitgeoefende activiteiten.

De financiële verantwoording 2017 is conform de statuten vastgesteld door

de bestuurder en in concept goedgekeurd door de RvT. De definitieve goedkeuring en

verlening van decharge vindt plaats in de vergadering van de Raad van Toezicht in juni 2018.

Kwaliteitsmanagementnorm ISO voor Zorg en Welzijn (NEN-EN 15224)

Kwaliteit staat bij de Wigwamvakanties en Wigwamactiviteiten voorop. Stichting Wigwam voldoet aan de ISO norm voor Zorg en Welzijn (NEN-EN 15224). Dit is een specifieke kwaliteitsmanagementnorm voor zorgorganisaties, want wanneer het draait om zorg en welzijn, is een hoge kwaliteit van groot belang.

U kunt er dus op vertrouwen dat de zorg voor uw kind bij ons in goede handen is!

Erkend Leerbedrijf

Stichting Wigwam is een erkend leerbedrijf. De Wet educatie beroepsonderwijs verplicht mbo-studenten het praktijkgedeelte van hun opleiding te volgen bij een erkend leerbedrijf. De zg. beroepspraktijkvorming (bpv). Erkende leerbedrijven – zowel bedrijven als zzp'ers – zijn een schoolvoorbeeld voor de branche. Door studenten te helpen opleiden leveren zij een belangrijke bijdrage aan de toekomst van het vakmanschap.