Oproep Michiel

Gisteren ontvingen wij onderstaande oproep van Michiel Beurskens. Michiel, een zeer trouwe wigwammer, heeft samen met zijn moeder op papier gezet waarom wigwammen voor hem zo belangrijk is en dat hij nog op zoek is naar mensen die willen komen helpen.
Zo'n mooie brief, zo recht uit het hart, die willen we jullie niet onthouden!

Ik ben Michiel en ben verslaafd aan de Wigwamvakanties. Het hele jaar kijk ik er naar uit omdat ik dan in de zevende hemel ben!

Heb jij ook vakantie, hou je van mensen en vooral van kinderen en wil je iets bijdragen aan een mooie wereld, kom dan naar de Wigwamvakanties en laat je handjes wapperen! Wij wachten op jou en je vrienden en we sluiten je onmiddellijk in ons grote hart!

We hebben vrienden en vriendinnen nodig die ons helpen, lekker verwennen, een feestje bouwen, uitdagen, knuffelen, sportief uitdagen, met ons kunnen lachen en zingen, kunnen sjouwen en snoezelen, kortom we zoeken jou en jouw enthousiasme als begeleider.

Je hoeft geen ervaring te hebben met kinderen en jongeren met beperkingen, maar als je graag een feestje bouwt en van aanpakken weet en kan samenwerken, ben je geschikt. De projectleiding zorgt dat je weet wat je doen kan en bij welke kinderen/jongere jij het beste past. Je kunt dan een hechte relatie opbouwen. Er zijn ook activiteitenbegeleiders nodig, begeleiders die de eindvoorstelling organiseren en zoveel meer. Laat vooral je talenten zien!

Je kan studiepunten behalen, een stage doen en doet een unieke ervaring op die je echt nooit meer vergeet!

Je kunt 1 of 2 weken komen en je mag zo vaak komen als je wil. Het is raar maar waar. De begeleiders die alleen de eerste week komen, balen altijd dat ze geen 2 weken geboekt hebben….. zo leuk is het. Bel vooral eens met Stichting Wigwam op 06-30354244 en kijk op de website.

Ik zit zelf in de tienervakantie in Valkenburg dit jaar. Als je komt, stel ik me persoonlijk voor! Op andere locaties ontmoet je mijn vrienden.

Tot Wigwams!

Michiel Beurskens

Amsterdammer en Ajax fan in hart en nieren (gelukkig de competitie gewonnen)