Inschrijving Wigwamvakanties 2017: nog even geduld...

Vele gezinnen wachten met spanning op het moment dat de inschrijving voor de Wigwamvakanties in 2017 wordt geopend. Helaas zult u nog wat meer geduld moeten hebben. Vorige week ontvingen wij namelijk het bericht dat Stichting Avavieren niet kan garanderen dat de locatie aan zee voor de zomer van 2017 gereed zal zijn voor onze gezinnen. Met de sluiting van Heel als locatie hadden wij hier echter wel op gerekend. Wij zijn momenteel druk aan het onderzoeken hoe we dit gaan ondervangen. Momenteel hebben we daarop nog onvoldoende zicht en daarom kunnen we de inschrijvingen helaas nog niet openstellen.

Wij hopen jullie voor 19 december duidelijkheid te kunnen geven inzake de locaties voor 2017, zodat de inschrijvingen dan van start kunnen gaan. De bouw van de 2 nieuwe (grotere) huizen in Valkenburg aan de Geul verloopt wel voorspoedig. Hier een impressie van de bouw tot nu toe!