Nieuwe Privacywetgeving

De privacywetgeving is ingrijpend aan het veranderen. Het doel is om de privacy van personen nog beter te beschermen. Vanaf 25 mei 2018 gaat in alle Europese landen een nieuwe Europese privacywet gelden, de zogenaamde AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Daarom willen we een aantal zaken onder de aandacht brengen.

Privacy beleid

Bovenaan onze website kunt u ons Privacy Statement vinden. Hierin wordt inzichtelijk gemaakt hoe Stichting Wigwam met uw persoonlijke gegevens omgaat.

Nieuwsbrief

Via onze website kunt u zich, door invoeren van uw mailadres, aanmelden voor onze nieuwsbrief. De mailadressen die via deze aanmelding verkregen worden, worden uitsluitend gebruikt voor het digitaal versturen van onze nieuwsbrief. Onze nieuwsbrief verschijnt enkele malen per jaar. Indien u de nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen, kunt u onderaan de nieuwsbrief klikken op ‘afmelden voor deze nieuwsbrief’. U zult vanaf dat moment geen digitale nieuwsbrieven meer ontvangen.

Mocht u nog vragen hebben over de manier waarop Stichting Wigwam omgaat met uw persoonlijke gegevens, neem dan gerust contact met ons op.