Locaties Wigwamvakanties

In 2018 zijn er wigwamvakanties op vijf locaties in Nederland en, in samenwerking met Stichting Jorens, op een locatie in Frankrijk.

Elke wigwamvakantielocatie is volledig ingericht en aangepast voor mensen met een (ernstige) beperking.

Wilt u een (hulp)hond meenemen, kijk dan bij de locatie van uw keuze voor de mogelijkheden. Bovendien heeft elke vakantielocatie zo zijn eigen extra’s. De ene beschikt over een zwembad, op de andere locatie kun je paardrijden. Kortom, een Wigwamvakantie is zorgeloos genieten, want aan alles is gedacht!

Nieuw in 2018!

In 's-Gravenzande, op het terrein van Strandpark Vlugtenburg, worden in 2018 voor het eerst wigwamvakanties georganiseerd. Stichting Avavieren zorgde hier voor de aanpassingen van 9 gloednieuwe vakantiewoningen. Heerlijk uitwaaien aan zee in het Westland!

Valkenburg a/d Geul

Nieuwveen

Diessen

In het schitterende Zuid-Limburgse Geuldal, vlakbij het sfeervolle toeristenstadje Valkenburg aan de Geul, ligt Adelante Kinderrevalidatie en Speciaal Onderwijs en Wonen.

Het dorp Nieuwveen ligt bij het beschermde natuurgebied De Nieuwkoopse Plassen. In deze groene omgeving ligt het terrein van Stichting ‘Ipse De Bruggen’ gehandicaptenzorg.

In Diessen, midden in het Bourgondische Brabant ligt Landhoeve de Nieuwe Erf. Op de Nieuwe Erf ligt het Dorpsplein met ons Wigwamhotel+ waar u een van de 9 studio's kunt boeken.

's-Gravenzande

Arnhem

La Bonne Vie

In het Westland, bij 's-Gravenzande ligt Strandpark Vlugtenburg. Een mooi park met 9 nieuwe, aangepaste bungalows.Heerlijk uitwaaien aan zee!

De Wigwamvakanties in Arnhem worden op het terrein van Bio Vakantieoord georganiseerd. Dit Vakantieoord beschikt over zeer diverse aangepaste vakantiebungalows in verschillende paviljoens.

In St. Maurice Les Couches liggen de huisjes op vakantiepark La Bonne Vie. Het park ligt midden tussen de glooiende wijnvelden op ca. 20 autominuten van de A6 en de stad Beaune.