Jongerenvakanties

Naast gezinsvakanties organiseert Wigwam voor jongeren met een beperking nog meer leuke mogelijkheden om er even tussenuit te gaan. Zo zijn er de Jongerenweken en Survivalweken, uitdagende en grensverleggende vakanties voor jongeren zónder hun ouders.

Jongerenweek

Een uitdagende vakantie voor jongeren zonder hun ouders. In het programma worden activiteiten opgenomen zoals bijvoorbeeld een speurtocht of dropping, bowlen, zwemmen, zorgen voor je eigen maaltijd, escape room, workshop, en misschien heb je zelf nog ideeën, want ook naar jouw inbreng wordt geluisterd!

Survivalweek

Inschrijving van deelnemers aan de Survivalweek verloopt via de Rotary, district 1550. De Rotary selecteert de deelnemers en je kunt je dus niet zelf aanmelden via onze site.

Tijdens een Survivalweek leren jongeren onder deskundige begeleiding hun grenzen te verleggen. Tot het uitdagende programma behoren onderdelen als een touwparcours, een stadssurvival en een bossurvival. Stel je eens voor, 10 meter omhoog en dan via een tokkelbaan omlaag of een oversteek over een riviertje met een rolstoel!

Om je aan te melden als vrijwilliger bij de Jongerenvakanties klik hier.

Op deze pagina vindt u meer informatie over de jongerenvakanties. Voor informatie over de Gezinsvakanties klik hier.

Locatie, periodes en prijzen

Reviews

In 2020 zullen er vier Jongerenvakanties plaatsvinden. Deze gaan allemaal door in Valkenburg a/d Geul. Voor de exacte data en prijzen klik hieronder op de groene knop.

Enthousiast geworden? Via onderstaande link kun je je direct aanmelden voor de Jongerenweek!

Wil je reacties lezen van andere deelnemers? Of wil jij anderen laten weten wat je van de Jongerenvakantie vond? Dat kan door op onderstaande knop te klikken!

Filmpjes

Enquête

Nieuwsgierig naar enkele sfeerbeelden van een Jongerenvakantie? Hier zie je een filmpje van een survivalactiviteit en een duiksessie....

Wij zijn heel benieuwd naar de ervaringen van onze deelnemers. Daarom vragen wij hun na afloop van de vakantie onze enquête in te vullen zodat wij onze Jongerenvakanties nog beter op hun wensen kunnen afstemmen.