Inschrijvingen 2018 geopend

We hebben een geweldig jaar achter de rug: Heerlijke vakanties en een fantastisch jubileumfeest! Maar we verheugen ons natuurlijk ook al op een nieuw jaar vol Wigwamplezier! Het is dan ook weer mogelijk om in te schrijven voor een Wigwamvakantie of een Jongerenvakantie 2.0 in 2018.

Het aanbod, is zoals u van ons gewend bent, divers. Naast de bekende wigwamlocaties in Valkenburg en Nieuwveen, het Wigwamhotel in Diessen en onze winterlocatie in Arnhem, kunt u dit jaar ook naar de kust! Onze nieuwe locatie bevindt zich in het Westland, op het terrein van Strandpark Vlugtenburg. Stichting Avavieren zorgde hier voor de aanpassingen van maar liefst negen gloednieuwe bungalows.

In Frankrijk zullen dit jaar, in samenwerking met Stichting Jorens, vier vakantieweken georganiseerd worden op de locatie La Bonne Vie.

We hopen met dit aanbod aan veel wensen tegemoet te kunnen komen en er samen met de vrijwilligers weer een fantastisch Wigwamjaar van te kunnen maken.

Om direct in te schrijven ga naar: >AANMELDEN