Inschrijving open!

Het duurde dit jaar even iets langer dan u van ons gewend bent maar vanaf vandaag is het mogelijk om in te schrijven voor een Wigwamvakantie in 2017.

Zoals u waarschijnlijk al heeft vernomen kunnen we helaas geen vakanties meer organiseren op de locatie in Heel. Dat vinden we ontzettend jammer maar we hebben inmiddels een nieuwe locatie gevonden in het Brabantse land. Op deze locatie, de Donkershoeve in Sint Oedenrode, wordt een tweeweekse vakantie georganiseerd. Er zijn hier enkele vakantiewoningen, een eenvoudig kampeerhuisje, een caravan voor minder validen en enkele kampeerplaatsen beschikbaar.

Op de locatie in Valkenburg a/d Geul zijn er twee nieuwe huisjes geplaatst die ieder plaats bieden aan maximaal 6 personen en beschikken over een minder validen toilet. We hebben ook contacten met een vakantiepark in de buurt van deze locatie. Indien gezinnen geïnteresseerd zijn kunnen ze tijdens de zomerperiode op dit bungalowpark verblijven en deel nemen aan alle activiteiten die door onze stichting worden aangeboden op de locatie in Valkenburg a/d Geul.

Verder worden er weer vakanties in Nieuwveen georganiseerd en is het mogelijk om in te schrijven voor een vakantie tijdens Oud en Nieuw 2017/2018 bij Bio Arnhem.

Mocht Stichting Avavieren met zekerheid kunnen aangeven dat voor de start van de zomervakanties de geplande vakantiewoningen klaar zijn, proberen we ook hier nog Wigwamvakanties te organiseren.

Net zoals vorig jaar zullen in Frankrijk, in samenwerking met Stichting Jorens, vakanties worden georganiseerd op de locaties Puylagorge en La Bonne Vie.

We hopen met dit aanbod aan veel wensen tegemoet te kunnen komen en er samen met de vrijwilligers weer een fantastisch Wigwamjaar van te kunnen maken.

Om direct in te schrijven ga naar: >AANMELDEN