Inschrijving open!

De inschrijving voor een Wigwamvakantie in 2016 is geopend! U kunt dus weer inschrijven voor een vakantie op één van onze locaties in Nederland of Frankrijk. Zoals u van ons gewend bent, wordt op elke locatie een avontuurlijk activiteitenprogramma aangeboden mét persoonlijke begeleider voor elk kind of jongere met een beperking. Ook eventuele broertjes en/of zusjes zijn welkom om aan dit programma deel te nemen.

Nieuw: Wintervakantie

Omdat de Winter-Wigwamvakantie pilot zo goed is ontvangen, hebben wij besloten de wintervakantie óók in 2016 aan te bieden! En net zoals u gewend bent bij onze voorjaars- en zomervakanties organiseren wij ook in de winter ons activiteitenprogramma met daar bovenop nog een spetterend Oud & Nieuw feest!

Nieuw: locatie Arnhem

Jaren geleden heeft Stichting Wigwam op het terrein van Bio Vakantieoord in Arnhem Wigwamvakanties georganiseerd. Wij willen graag onze gezinnen (opnieuw) laten kennismaken met deze locatie. U kunt op onze nieuwe locatie Arhem kiezen voor een zomervakantie en/of een wintervakantie.