Indianenkoekjes

Met Indianenkoekjes kunnen bedrijven op een leuke en lekkere manier een goed doel steunen: Stichting Wigwam. Ze zijn via onze stichting te koop en worden vanaf een bestelling van 4 dozen gratis in Limburg en Brabant bezorgd. Van elk koekje gaat € 0,02 naar het mogelijk maken van Wigwamvakanties.

Wie serveert onze koekjes?:

Gasterij Koningswinkelhof - Valkenburg

Ook in de Plenkertstaat in Valkenburg Indianenkoekjes!

Gasterij Koningswinkelhof kende aanvankelijk Stichting Wigwam niet, maar was na een eerste kennismaking en het proeven van onze Indianenkoekjes helemaal om! Christel Jacobse: "Dit is voor ons een veel leukere manier om iets bij te dragen aan het goede doel dan alleen een sponsoring!" Van dinsdag t/m zondag kunt u bij Gasterij Koningswinkelhof aan de Plenkertstraat in Valkenburg terecht voor een kopje koffie mét Indianenkoekje.

Op de foto Christel en Leon van Gasterij Koningswinkelhof in hun zaak in Valkenburg

Carpe Diem - Meerssen

Indianenkoekje bij de koffie?

Carpe Diem op de Markt in Meersen is het eerste restaurant dat een kopje koffie of kopje thee serveert met een Indianenkoekje! Zij maken daarmee een Wigwamvakantie mogelijk voor minder draagkrachtige gezinnen! Een heerlijk bakje koffie bij Carpe DIem betekent dus genieten én een goed doel steunen. Gitte Pinckaerts van Carpe Diem: "Wij vinden het leuk iets extra's te doen voor deze gezinnen, Door de Inadianenkoekjes te serveren hebben zij een leuke vakantie!".

Op de foto Gitte Pinckaers en Eric Ernon Van Carpe Diem en Dorien van de Walle van Wigwamvakanties

Uitspanning De Nachtegaal - Meerssen

Unieke locatie...unieke koekjes

Uitspanning de Nachtegaal is uniek gelegen in het Zuid Limburgse Heuvelland te midden van een groot beschermd natuurgebied: het Meerssenerbroek. Hier krijgt u het gevoel dat u echt buiten bent, terwijl u in de herberg en op het terras kunt genieten van de heerlijkste gerechten én natuurlijk een echt Indianenkoekje bij de thee of bij de koffie!

Bestellen

Momeneel is het niet mogelijk Indianenkoekjes te bestellen. Wij maken op deze pagina zo snel mogelijk bekend wanneer dit weer kan!