Reviews La Bonne Vie

Hier kunt u de reviews lezen die anderen over de locatie La Bonne Vie in Frankrijk hebben achtergelaten.

Rens Quak

La Bonne Vie - zomer 2019

Algemene beoordeling: 10

Meer dan top, ik heb erg genoten!

Tineke Hagen

Algemene beoordeling: 10

Voor de derde keer een hele fijne vakantie gehad. Door omstandigheden leek de vakantie er aanvankelijk iets anders uit te gaan zien, maar door alle persoonlijke aandacht en de fantastische begeleiding, hebben we als vanouds genoten van een heerlijke vakantie. Mathijs kan er weer een jaartje tegen!

Cathelijne, Felix en Jacob Verschoor

Algemene beoordeling: 10

De vakantie was een geweldige ervaring voor ons als ouders en voor onze kinderen. De vrijwilligers waren allemaal even leuk & lief en onze kinderen konden geen genoeg krijgen van hun vriendjes en alle leuke activiteiten. Ik kan het iedereen aanraden. Een topvakantie waar we nu nog steeds met zijn vijven van nagenieten. Volgend jaar weer!

Familie Bloo

Algemene beoordeling: 8

Voor de derde keer en met plezier weer op La Bonne Vie gelogeerd. Twee weken lang genoten van de medekampeerders, de vrijwilligers, de activiteiten en de omgeving. Het sanitairgebouw was aangepast, een enorme verbetering. Graag tot volgend jaar weer!

Ronald, Renate, Tess + Danée Scholte

Algemene beoordeling: 8

Het huisje was prima. Danée kon er met haar elektrische rolstoel prima in rondrijden en het sanitair was mooi ruim. Onze oudste dochter werd als stagiaire vrijwilliger (net te oud als brusje maar te jong voor vrijwilliger) volledig opgenomen in de groep en heeft mede daar door een topvakantie gehad.
Voor onze dochter in de elektrische rolstoel was het terrein even wennen met de hoogte verschillen en het grint maar ze heeft heel goed kunnen redden. Ze heeft genoten van alle activiteiten en met name de lol die er onderling was. Kortom voor ons alle 4 een TOPvakantie.