Donatiezuiltjes

Dit zijn onze Wigwamdonatiezuiltjes. Met deze zuiltjes hopen wij Stichting Wigwam breed onder de aandacht te brengen én donaties te ontvangen! Heeft u of weet u een leuk plekje bij een gezellig bedrijf of gezellige vereniging, waar deze zuiltjes een beetje (of veel) aandacht krijgen en flink gevuld worden met munten of bankbiljetten zodat wij ook in 2016 weer veel gezinnen een onvergetelijke vakantie kunnen bezorgen? Het is de bedoeling dat het zuiltje er een tijdje mag blijven staan, waarna wij het weer ophalen, en hopelijk een nieuwe bestemming voor het donatiezuiltje vinden. Wie een plek heeft of weet of een goede tip kan geven, mag ons een mail sturen: info@stichtingwigwam.nl. Via Facebook mochten wij al een aantal leuke suggesties ontvangen, maar wij zijn natuurlijk benieuwd naar meer ideeën. Wij wachten in spanning af!

Wigwam op reis

Onze grootste Wigwam maakt een reis langs bedrijven die maatschappelijk betrokken zijn en Stichting Wigwam een warm hart toedragen. De eerste gastheer die de wigwam heeft ontvangen is Gemeente Valkenburg aan de Geul. De Gemeente mag zelf de wigwam verder helpen op zijn reis naar een volgende bestemming door een volgend bedrijf te kiezen waar de wigwam weer gastvrij ontvangen zal worden. >Lees meer>>

Wilt u er echter zeker van zijn dat uw bedrijf eveneens als reisbestemming wordt opgenomen in de Wigwamreisplanning, laat ons dat dan weten: info@stichtingwigwam.nl Dan zorgen wij dat ook uw bedrijf als reisdoel op het wigwam ticket staat!

Waar staan de donatiezuiltjes?

De koeien van melkveebedrijf Hogenhout lopen in de Nieuwe Bullewijkerpolder in Ouderkerk aan de Amstel.. De verse weidemelk is te koop bij de melktapautomaat op de boerderij, ofwel De Melktap. In deze Melktap staat ons donatiezuiltje! Wij zijn erg benieuwd wat dit gaat opleveren. Dank aan familie Hogenhout en Slingerland Kampeerbungalows die dit geregeld hebben.

Wilt u meer weten over deze Melktap, ga dan naar http://bit.ly/1LFjgZN

Wie hebben al een donatiezuiltje gevuld:

De stoere mannen en vrouwen van Judoclub Nuth , daar kon natuurlijk niemand omheen, en dus hebben zij ervoor gezorgd dat ook niemand ongezien langs ons donatiezuiltje kwam: zij hebben als eerste een volle wigwamspaarpot teruggebracht met daarin het mooie bedrag van €80,23!

Dank jullie!!